Zobacz pełną wersję : Kompakt do 2000
Witam,
Szukam kompakta bez wymiennej optyki, zalezy mi na dobrej jakosci i dobrym trybie auto ( aparat na wakacje). W temacie kompaktow jestem kompletnie zielony i nie wiem nawet jakimi markami warto sie zainteresowac.
Co mi dobrego polecicie?
Dlaczego? Moze cos konkurencyjnego jeszcze warto obejrzec?
Zabieram sie za jakies testy nt. Ww.
Ten soniacz kosztuje ponad dwa tysiace a 2000 to max.
Chociaz parametry by pasowaly, zwlaszcza duza matryca, jasnosc i zakres szkla
Edit: ex2f mimo mniejszej matrycy tez daje rade, fajnie jest ze jest jasny i ma nd. Niestety nie moge znalezx nigdzie w testach jak wyglada sprawa z wyzszymi czulosciami
Edit2 znalazlem sample, nie jest zle. Cena okej. Wszystko w temacie. Bez sensu rozwodzic sie bardziej nad aparatem na wakacje :)
tomek...
26-10-2012, 15:30
Panasonic LX7? Wprawdzie mała matryca, ale świetny obiektyw, niezła ergonomia, możliwość przypięcia lampy czy wizjera, filtr ND.
Sony RX-100 ma lepszą matrycę, ale jego ergonomia jest IMO beznadziejna. A wcale nie mam dużych rąk.
Pozdrawiam
Tomek
Antonioo
26-10-2012, 15:33
Osobiście polecam Fuji X10
Matryca 2/3' 12 mln CMOS
Obiektyw 28-112
f 2,0-2,8
Magnezowy korpus,
Wizjer,
stopka,
Filtry 40 mm
Wlasnie, zapomnialem o ergonomii, potrzebuje czegos wieksEgo w stylu coolpixa p510, nie mniejsze... Nie pytajcie dlaczego hehe
Nikon Coolpix P7700
http://www.ceneo.pl/18010428
MariuszJ
26-10-2012, 17:38
Jezeli rozważasz kupienie małomatrycowego kompaktu za 2000 zł, zastanów się najpierw czy nie wystarczy Ci telefon i 2000 zł na inne, drobne wydatki.
witold68
26-10-2012, 18:00
Zdecydowanie Fuji X10...rewelacyjna jakość obrazka :)
O fujiX10 poczytaj na fujiklub.pl i zobacz jakie perypetie ludzie mają z tym aparatem i serwisem fuji. Ja X10 odradzam, chyba, że szukasz wrażeń innych niż fotograficzne. Za mniej niż 900 zł masz samsunga EX1.
MariuszJ
26-10-2012, 21:57