Zobacz pełną wersję : [ Sport ] Mecz
W najbliższą sobotę będę kibicować na meczu.
Chciałam przy okazji podjąć pierwsze próby nauki fotografowania wydarzeń tego typu.
Pierwsze pytanie jakie od razu mi się nasunęło - to jaka pozycję zająć, zakładając, że mają to być zdjęcia kibicowane tej jednej drużynie? W środku pola, na rogu, koło bramki???
Nie znam się na tym za bardzo... ale patrząc na transmisje meczy to większość fotografów jest koło rogów ewentualnie między rogiem a bramką. Jednak w polu karnym dzieją się te kluczowe akcje więc będziesz blisko i zawodnicy atakujący będą zwróceni w Twoją stronę.
Takie pytania to tylko do bukmacherów ;-)
Stań za linią końcową boiska po stronie drużyny przeciwników TWOJEJ drużyny, wtedy będziesz widzieć na zdjęciach twarze zawodników swojej drużyny w momentach kiedy atakują, a zakładamy że będą atakowac i strzelac :) inaczej miałabyś na zdjęciach tylko ich plecy a nie o to chyba Tobie chodzi.
Stań za linią końcową boiska po stronie drużyny przeciwników TWOJEJ drużyny, wtedy będziesz widzieć na zdjęciach twarze zawodników swojej drużyny w momentach kiedy atakują, a zakładamy że będą atakowac i strzelac :) inaczej miałabyś na zdjęciach tylko ich plecy a nie o to chyba Tobie chodzi.
Bzdura, albo kolega nigdy w piłkę nie grał, albo zdjęć na meczu nie robił ( albo jedno i drugie ) Napisz najpierw koleżanko jaki obiektyw masz do dyspozycji, to może ułatwić podpowiedź. Jedno jest pewne, że połowy są dwie, więc na jednej połowie siadając np na 16 metrze za bramką, będziesz miała obrońców swojej drużyny, na kolejnej połówce napastników, oczywiście zakładam że obie drużyny prezentują podobny poziom gry.
Ojej.. bardzo Wam dziękuję za podpowiedzi :cool:
Mam obiektyw 55 - 300
I jeszcze jedno pytanie mi się nasunęło - ponieważ to będzie mecz chłopców w wieku 10 lat :) mają wzrost ok. 140 - 150 cm - to na jaką wysokość szykować się z ustawieniem apaatau? Na wys. ich twarzy?
Ojej.. bardzo Wam dziękuję za podpowiedzi :cool:
Mam obiektyw 55 - 300