PDA

Zobacz pełną wersję : Sylwi i jej Honda CBR 600RR



sowart
05-10-2012, 15:25
Zapraszam

https://vimeo.com/45671378

superkomornik
05-10-2012, 17:38
Za długie, tzn sporo ujęć można by mocno poucinać (szczególnie pierwsze dwie minuty) - wg mnie film nic by nie stracił. Teraz brakuje dynamiki a ta musi być skoro i temat filmu jest dynamiczny ;)

militarius
05-10-2012, 18:04
Dla mnie ujęcia trochę za mało płynne, delikatnie trzęsie na niektórych ujęciach... ale poza tym fajnie się ogląda :)

josephebeloki
05-10-2012, 21:48
NIe znam się na video: ale wolniej te ujęcia początkowe. A nie tak , myk myk myk , za szybko to wszystko , potem już fajnie jak motor ruszył: Ale maszyna piękna: jedna i druga :)

fafniak
05-10-2012, 22:03
Widać jedno...brak umiejętności rezygnowania z podobnych ujęć - troszkę na zasadzie "jej takie fajne ujątko i mam go nie użyć ? "
Montażowo cały początek należałoby skrócić ALBO zrobić więcej detali i krótsze ujecia - to jest wstęp a trwa to cholernie długo - może dla miłośników ścigaczy to pełen onanizm ale dla całości źle robi

Dotrwałem do momentu wstania kobity...

sowart
05-10-2012, 23:27
Za długie, tzn sporo ujęć można by mocno poucinać (szczególnie pierwsze dwie minuty) - wg mnie film nic by nie stracił. Teraz brakuje dynamiki a ta musi być skoro i temat filmu jest dynamiczny ;)
Oj nie zgodzę się. Jest ponad 1 minta pokazanie maszyny muzyka wolna nie wyobrażam sobie krótszych ujęc do tego podkładu. 1 minuta na pokazanie Rider-ki to tez nie dużo. Dynamika zyskuje w 2 połowie filmy jak jest pokazanie umiejętności na torze.


Dla mnie ujęcia trochę za mało płynne, delikatnie trzęsie na niektórych ujęciach... ale poza tym fajnie się ogląda :)

Tak delikatnie trzęsie podczas pokazania maszyny. Wina slidera


Widać jedno...brak umiejętności rezygnowania z podobnych ujęć jakich? (Przykład)



... może dla miłośników ścigaczy to pełen onanizm, ale dla całości źle robi

Dotrwałem do momentu wstania kobity...
Pokazanie maszyny to podstawa.