Zobacz pełną wersję : Potrzebna pomoc przy kupnie D7000
Tak jak w temacie. Szukam osoby z forum o dużym doświadczeniu w zakresie testowania body i dobierania obiektywów (najlepiej zawodowego fotografa). W najbliższym czasie chcę kupić D7000 i jeden/dwa obiektywy do niego. Niestety jestem całkiem zielony jeżeli chodzi o praktykę z lustrzankami. Stąd prośba do Was, aby odezwał się do mnie ktoś z ŁODZI. Za towarzyszenie przy zakupie (najprawdopodobniej Fotojoker) i przetestowanie body i obiektywów będę bardzo wdzięczny i postaram się jakoś zreflektować. Szczegóły do dogadania. Nie chcę kupić sprzętu w całkowite ciemno i zaczynać przygody z lustrzanką od oddania jej do serwisu.
http://www.sjp.pl/zreflektowa%E6
natomiast
http://pl.thefreedictionary.com/zrewan%C5%BCowa%C4%87+si%C4%99
:) tak na przyszłość
A Kolega tu spojrzał http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=8384
Spojrzał - nawet do kilku osób wysłałem wiadomość, ale nikt się nie odezwał. Może lista się przeterminowała? :)
Czy jest ktoś na forum, kto pomógłby początkującemu koledze? Zdaję sobie sprawę, że wiąże się to z poświęceniem swojego czasu, ale tak jak mówiłem, na pewno się odwdzięczę. Czekam cierpliwie :)
Przyjedź na zakupy do Warszawy :mrgreen:
Borat1979
05-10-2012, 00:51
Tak jak w temacie. Szukam osoby z forum o dużym doświadczeniu w zakresie testowania body i dobierania obiektywów (najlepiej zawodowego fotografa). W najbliższym czasie chcę kupić D7000 i jeden/dwa obiektywy do niego. Niestety jestem całkiem zielony jeżeli chodzi o praktykę z lustrzankami. Stąd prośba do Was, aby odezwał się do mnie ktoś z ŁODZI. Za towarzyszenie przy zakupie (najprawdopodobniej Fotojoker) i przetestowanie body i obiektywów będę bardzo wdzięczny i postaram się jakoś zreflektować. Szczegóły do dogadania. Nie chcę kupić sprzętu w całkowite ciemno i zaczynać przygody z lustrzanką od oddania jej do serwisu.
Jak byś kupował używkę to rozumiem ale po ci przyzwoitka na zakupach w sklepie? :grin: