Zobacz pełną wersję : Nie oryginalny grip
nelciaTeam
01-09-2012, 13:02
Witam jestem początkującym fotografem z zamiłowania nie dawno kupiłam aparat i to wszystko jest nowe... Chciałam zapytać czy ktoś z was kupił używał nieoryginalny grip który można kupić za grosze na allegro w porównaniu do cen oryginalnych gripów. Czy to działa czy lepiej się tym nie zarażać ;) proszę o odpowiedź
wasilewk
01-09-2012, 13:09
Jaki aparat i po co grip ?
nelciaTeam
01-09-2012, 13:45
szczerze to po prostu żeby lepiej sie trzymało aparat.....
wasilewk
01-09-2012, 14:00
Jeśli tak, to kup najtańszą podróbkę i przykręć zasłaniając styki - bateria w aparacie starczy na co najmniej 500 zdjęć.
Meike. Mam, używam, zdecydowanie poprawia ergonomię i jest wg mnie wysokiej jakości.
Pozdrawiam:)
nelciaTeam
01-09-2012, 15:41
dziękuje :D:))
Mam taki, ale nazywa się nieoryginalny. Nie sprawia kłopotów.
Polepsza uchwyt aparatu, a i zdjęć więcej wychodzi.
Typ o jakim piszesz nie był nigdy produkowany.
Jeżeli bardzo potrzebujesz gripa to odłóż kasę i kup oryginał - tu kolega pisał co mu się stało podpinając zamiennik: http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=91595
Fakt, wątek dotyczy gripa MB-D10, ale to co jest tu opisane tyczy się wszystkich zamienników. Mam 2x oryginał z 2x aku EN-EL4a (również oryginał) na D300s i D700, wszystko miodzio, kasy nie żałuję. A jeżeli nie robisz dużymi szkłami (np. 24-70, 70-200 lub coś z górnej półki) to wydaje mi się, że kupno gripa nie ma sensu. Wiem co mówię, bo działając z N35-70/2.8 grip wielokrotnie mi przeszkadzał, za to po podpięciu N200-400 jeszcze z TC już jest potrzebny, bo palce uciekają z puszki. Zastanów się, czy faktycznie jest Ci ten grip potrzebny.
Jeżeli bardzo potrzebujesz gripa to odłóż kasę i kup oryginał - tu kolega pisał co mu się stało podpinając zamiennik: http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=91595
Poproszę o link do sklepu gdzie można kupić grip do D3100/D5100 - oryginalny!