Zobacz pełną wersję : Bezsensowne dzielenie działu Cafe
Hmm, czemu ma służyć dodanie w Cafe Nikon działu Poradnictwo niefotograficzne i powrzucanie doń częci tematów z Cafe, gdzie 99,9% rozmów dotyczy właśnie spraw niefotograficznych?
Hmm, czemu ma służyć dodanie w Cafe Nikon działu Poradnictwo niefotograficzne i powrzucanie doń częci tematów z Cafe, gdzie 99,9% rozmów dotyczy właśnie spraw niefotograficznych?
Zamiast się niezdrowo podniecać zadaj sobie pytanie co znaczy "poradnictwo" i czy rzeczywiście dotyczy go 99,9% rozmów.
eristoff
16-08-2012, 19:27
nie ma sensu zaczynać wątku , przecież na tym forum i tak nikt ci nie odpowie a na pewno nikogo nie będą obchodzić twoje wskazówki .
Użytkowniku pamiętaj tutaj demokracji nie ma :D
zaraz mi się oberwie od zielonych a wątek zamkną baaaardzo szybko .
nie ma sensu zaczynać wątku , przecież na tym forum i tak nikt ci nie odpowie a na pewno nikogo nie będą obchodzić twoje wskazówki .
"Nie wiem, nie znam się, ale się wypowiem".
<| MICHAŁ |>
16-08-2012, 19:29
i tak powinni zrobic
po kiego takie glupie dyskusje i uwagi...:twisted:
eristoff
16-08-2012, 19:31
chciałem tylko napisać że niepotrzebnie człowiek zaczyna taki wątek , i już mi się dostało :D
Zamiast się niezdrowo podniecać
Chciałem tylko spytać, na pewno takie pierdoły mnie nie podniecają (a tym bardziej niezdrowo).
Do zamknięcia i wywalenia w kosmos.
<| MICHAŁ |>
16-08-2012, 19:50
to dobrze, ze Cie nie podniecaja, ale juz innych tak, a na koniec od slowa, do slowa zaczyna sie ...wa rozmowa i okazuje sie, ze winny jest Admin.... bo jest
chciałem tylko napisać że niepotrzebnie człowiek zaczyna taki wątek , i już mi się dostało :D
Jak Ci się dostało? :) Nie rób z siebie męczennika ;)
No proszę, gdzie tylko pada pytanie o działanie forum lub ktoś się żali na administrację, tam jest eristoff ze swoim standardowym tekstem. Ciekawe, prawda? ;)
Pokażesz mi, kiedy i gdzie obiecywano tu demokrację?