PDA

Zobacz pełną wersję : urządzenie GPS do śledzenia trasy...

Str8
14-08-2012, 08:18
Cześć,

jestem absolutnie zielony jeżeli chodzi o gpsy, nawigacje itepe, a google nie daje jednoznacznej odpowiedzi:)

We wrześniu wybieram się w podróż i zależy mi na tym żeby mieć ze sobą urządzenie, które później pokaże mi na google maps tresę jaką zrobiłem. Chodzi mi o wszystkie wycieczki piesze, przejazdy autokarami, pociągami etc.

Napiszcie proszę co powiniennem kupić? Czy geo tagger wystarczy (czy to zapamiętuje tylko poszczególne punkty, a nie całą trasę?) czy trzeba kupić ręczną nawigację? czy może jest jakaś aplikacja do telefonu? (z tym zastrzeżeniem, że telefon będzie w trybie offline z uwagi na wysokie koszty roamingu:).

Doradźcie proszę, bo chciałbym mieć później dokładną trasę jako pamiątkę:)

Pozdro.,
M.

HYPER
14-08-2012, 08:21
'moje trasy' na androida i problem zalatwiony. soft darmowy.

JarekJaszczyk
14-08-2012, 08:41
(...)
Czy geo tagger wystarczy (czy to zapamiętuje tylko poszczególne punkty, a nie całą trasę?)
(...)

Kazdy loger zapamietuje punkty z zadanym interwalem (od pojedynczych sekund, do minut). Jesli bedziesz szedl wystarczy zapamietywanie co kilka, kilkanascie minut. Ilosc zapamietanych punktow i tras zalezy od pojemnosci pamieci, czasem trzeba uwzglednic ograniczenia baterii.
Mozliwosci jest sporo, o konkretny model zapytaj dr. Googla, szukaj np. pod logger gps.

Pozdrowienia,

Str8
14-08-2012, 16:34
thx za odpowiedzi!

A da się jakoś dane z takiego loggera (pozycje) zsynchronizować ze zrobionymi fotami? Tak żeby była opcja sprawdzenia gdzie dane zdjęcie zostało zrobione...?

JarekJaszczyk
14-08-2012, 16:57
(...) dane z takiego loggera (pozycje) zsynchronizować ze zrobionymi fotami (...)

Nie sprawdzalem ale mysle, ze latwiej bedzie "zsynchronizowac" (nalozyc jeden slad na drugi) w druga strone, tzn. geo-tagowane zdjecie na track z logera.