PDA

Zobacz pełną wersję : wyłączający się PC

stock
09-08-2012, 19:13
Mam już powoli dośc mojego kompa więc postanowiłem zapytać o poradę nim go wywalę oknem :) Wyłącza się dziad co chwilę. Sam. Bez mojej zgody. Bez mojej akceptacji. Rano standardowo musi się wyłączyć z 5-7 razy nim zacznie działać. Czasem popracuje pół dnia i się nie wyłaczy. Czasem wyłącza się co godzinę lub co dwie. Wyłącza się czasem jak przypadkowo dotknę obudowy. Myślałem ze to wina kurzy w środku - poczyściłem, zaniosłem do sklepu komputerowego by sprężarką przedmuchali. Może to wina przegrzewających się dysków? Nie wiem - nie znam się na tym. Nawet nie bardzo wiem skąd miałbym wpisać tu konfigurację tego kompa by ktoś zobaczył o co chodzi. Może jakimś programem to przetestować i tu wrzucić print screen by ktoś to ocenił. Sam juz nie wiem co może być przyczyną tego ciągłego samoistnego resetowania. Aha - resetuje się zarówno podczas pracy w PSie jak i podczas przeglądania netu i zupełnej bezczynności. Nie ma to więc w związku z uruchomionym i pracującym oprogramowaniem. Pomoże ktoś albo choć powie czym to przeskanowac i co wrzucić by ktoś mógł coś doradzić.

puciek
09-08-2012, 19:18
Jaki masz zasilacz? Marka i model?

stock
09-08-2012, 19:20
pytanie :P Nie da się jakoś takiej informacji z systemu wyciągnać ? Czy musze się dogrzebywać do srodka ?

puciek
09-08-2012, 19:23
Nie, musisz otworzyć obudowę po podać dane z naklejki na zasilaczu. Te dane nie są podawane w żadnym systemie.

stock
09-08-2012, 19:29
Tracer 4Life 450 HF
Hell Fire Silent
:)

Greg77
09-08-2012, 19:37
Tracer 4Life 450 HF
Hell Fire Silent
:)

http://peb.pl/sprzet/835500-faq-o-zasilaczach-polecane-zasilacze-i.html

Zerknij na czarna liste.....
Na 99% ten zasilacz sie konczy, jest niestabilny i gubi napiecia, stad problemy z kompem;)

jaroo1
09-08-2012, 19:38
Może masz coś z systemem mi też ,czasem się wyłącza sam .Najlepiej wymień go na inny model bo szkoda nerwów....

adriansocho
09-08-2012, 19:40