Zobacz pełną wersję : Zestaw do ok 18 tys zł.
Witam , nie będę się rozpisywał zbyt dużo. Chodzi mi o radę przy skompletowaniu całego zestawu - zestaw do imprez okolicznościowych. W tym momencie nie posiadam nic systemowego Nikona. ...budżet to max, max 18 tys.
Pierwsza Myśl to d700 + no właśnie ...i tu zaczynają się schody. jednego jestem pewien, że nie potrzebuje tele.
było w głowie N24-70 + np N85 ...jednego jestem pewien ze konieczne szkło do portretu ogniskowa max 85mm no i teraz coś szerszego + jakiś standard.
Wiem że teraz możecie mnie zlinczować ale w głowie jest tez 5DmrkII + i tu to już w ogóle nie mam doświadczenia.
cheyenne
04-08-2012, 18:29
Zanim skompletowałem swój zestaw przeszło mi przez ręce kilka body i szkieł.
Ten posiadany wzbogaciłbym o drugie d700 i zamiast 35mm nowe 28/1.8 by już było idealnie i zapewne tak się stanie.
24-70 jest szkłem idealnym i niezastąpionym więc to powinien być Twój pewnik.
hmm... miałem kiedyś 35 1,8 i ją uwielbiałem na d300 ...a jak się spisuje na d700 ?
hmm... miałem kiedyś 35 1,8 i ją uwielbiałem na d300 ...a jak się spisuje na d700 ?
Skąd to lenistwo? Ułożyć zestaw za określoną kwotę, powiedzieć jak się spisuje 35/1.8 z D700... A do wyszukiwarki pancio zaglądał?
http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=153586
http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=209698
http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=196555
http://forum.nikoniarze.pl/showthread.php?t=188002
adriansocho
04-08-2012, 21:30
No to na D700 odpowiednikiem będzie 50 mm, co najmniej dwa szkła Nikona do wyboru...
d700=85/1,4d +35/1,8_ 14-24N wystarczy aha jeszczezenitar przyda sie
Dziękuje bardzo za podpowiedzi :) ...i przepraszam za lenistwo ;p
Zeiss 35 powiem szczerze ze mnie kusi... i N 85 (pewnie 1.4) tez.
No i wtedy coś szerszego by się przydało...
Nie robię "imprez okolicznościowych", ale ostatnio miałem okazję na ślubie i weselu przyjaciela.