Zobacz pełną wersję : LR a Color Efex Pro 4
artuss811
26-06-2012, 23:05
Mam pytanie, wiadomo że w LR można zastosować ustawiania jednego zdjęcia do wielu zdjęć, czy tak samo można zrobić z Color Efex Pro 4 ustawić jakiś filtr na jednym foto i zastosować to wielu fotografii w synchronizacji nic takiego nie ma, czy znajdzie się na to jakiś sposób
O ciekawe pytanie ale chyba nie ma takiej możliwości.
bialogardzianin
27-06-2012, 09:11
Nie znam się na oprogramowaniu nik i nie mam go, ale skoro producent oferuje presety http://www.niksoftware.com/addons/ , które wgrywa się (chyba) do softu, to znaczy że może jakoś można?
Ale do programu można wgrać jedno zdjęcie tylko. Czyli zaznaczam nie próbowałem tego trzeba wgrać zdjęcie do NIKa zrobić ustawienia. Ale przed tym wszystkim trzeba włączyć akcje i spróbować czy można to tak wykonać dla większej liczby zdjęć jako akcja PS
bialogardzianin
27-06-2012, 09:20
Ale do programu można wgrać jedno zdjęcie tylko. Czyli zaznaczam nie próbowałem tego trzeba wgrać zdjęcie do NIKa zrobić ustawienia. Ale przed tym wszystkim trzeba włączyć akcje i spróbować czy można to tak wykonać dla większej liczby zdjęć jako akcja PS
Czarno to widzę, nik napisałby raczej o takiej możliwości, jakiej potrzebuje artuss811, lub o jakiej Ty manfred piszesz, w materiałach marketingowych. A czy napisał, tego nie wiem. ;)
Da się zrobić tak jak pisałem a więc NIK w podzięce mógłby mi sprezentować program za to.
bialogardzianin
27-06-2012, 09:38
Da się zrobić tak jak pisałem a więc NIK w podzięce mógłby mi sprezentować program za to.
Napisz do nika maila z propozycją umieszczenia twojego patentu w materiale marketingowym, to nic nie kosztuje, a może przyślą Ci w podzięce klucz. Powodzenia!
Tylko, że ja umiem ino po góralsku pisać.
Henio Jawa
27-06-2012, 12:26
Tylko, że ja umiem ino po góralsku pisać.
Tu masz gotowca. Tylko przepisać:-)
http://www.niksoftware.com/support/usa/entry.php?view=faqs/cep4answers.shtml