PDA

Zobacz pełną wersję : Nissin Di 622 Mark II



kendo73
24-06-2012, 15:38
Witam wszystkich ,
na wstępie zaznaczę że jestem amatorem , także proszę bardziej zawansowanych o wyrozumienie,
moje pytanie odnośnie Lampy Di622MkII :
1. czy jest jakaś mozliwość ustawienia tej lampy by funkcjonował błysk stroboskopowy ?
2. czy ustawiając tą lampe w trybie CLS jest konieczne by lampa body była otwarta i musiała wyzwalać ?
tu idealnie było by aby lampa nissin była wyzwalana zdalnie bez lampy w body , robiąc zdjęcia zwierzakom lampa nissin na stopce z boku ustawiona na odbicie mimo to błyskam w pysk lampą z body = czerwone oczy i stress dla zwierzaków

czy ktoś ma jakiś pomysł ? czy muszę tu kupić zdalne wyzwalacze lub kabel synchro ?

Limax7
24-06-2012, 17:37
Ja posiadam Di622 (ale nie Mk II lecz jedynkę) i firmową SB-800 i Nissina nie da się wyzwolić błyskiem flasha z body ani SB-800ką zamontowaną w body.
Na odwrót się da tzn. Nissin na aparacie wyzwala SB-800kę poza aparatem (ale to oczywiste).

Być może w Di622MkII jest system CLS który pozwoli błyskać lampie poza body.

W mojej lampie też nie mam błysku stroboskopowego.

drdln
24-06-2012, 18:01
Witam wszystkich ,
na wstępie zaznaczę że jestem amatorem , także proszę bardziej zawansowanych o wyrozumienie,
moje pytanie odnośnie Lampy Di622MkII :
1. czy jest jakaś mozliwość ustawienia tej lampy by funkcjonował błysk stroboskopowy ?
2. czy ustawiając tą lampe w trybie CLS jest konieczne by lampa body była otwarta i musiała wyzwalać ?
tu idealnie było by aby lampa nissin była wyzwalana zdalnie bez lampy w body , robiąc zdjęcia zwierzakom lampa nissin na stopce z boku ustawiona na odbicie mimo to błyskam w pysk lampą z body = czerwone oczy i stress dla zwierzaków

czy ktoś ma jakiś pomysł ? czy muszę tu kupić zdalne wyzwalacze lub kabel synchro ?
1) nie