PDA

Zobacz pełną wersję : pytanie o Capture One LE

m_cudny
09-03-2007, 12:23
Witam:)

Skorzystałem z promocji kart Sandiska i zainstalowałem sobie właśnie CApture One LE :-D

a jako że jestem trochę zielony jeśli chodzi o zarządzanie kolorami, proszę o pomoc.
jakie ustawienia powinienem wprowadzić w okienku zarządzania kolorami
- output destination (working space)
- web destination

w profilu monitora mam ustawione sRGB. (załóżmy, że jest w miarę dobrze skalibrowany)

dodam,że chcę obrabiać fotki pod Adobe RGB, a na samym końcu, po obróbce w PS zmienić profil na sRGB.

i czy powinienem mieć włączone zarządzanie kolorami przy obróbce? zauważyłem, że przy włączeniu/ wyłączeniu zarządzania kolorami widacistotne różnice.
z góry dzięki za pomoc:)

Czornyj
09-03-2007, 12:39
i czy powinienem mieć włączone zarządzanie kolorami przy obróbce? zauważyłem, że przy włączeniu/ wyłączeniu zarządzania kolorami widacistotne różnice.
z góry dzięki za pomoc:)

Jeśli jako profil monitora ustawiłeś sobie sRGB, to wcale się nie dziwię. W tym polu powinieneś wstawić profil dostarczony z monitorem, bądź wykonany za pomocą kalibratora.

m_cudny
09-03-2007, 12:41
"Jeśli jako profil monitora ustawiłeś sobie sRGB, to wcale się nie dziwię. W tym polu powinieneś wstawić profil dostarczony z monitorem, bądź wykonany za pomocą kalibratora."

szczerze mówiąc mało pomocna odpowiedź.
jestem amatorem, i nie mam zamiaru kupować kalibratora...
a profil dostarczony z monitorem??? też nic z tego

Czornyj
09-03-2007, 12:44
A jaki masz monitor? Nie było do niego dołączonego profilu? W internecie też nie ma?

m_cudny
09-03-2007, 12:47
compaq v 70, albo v 700. nie było dołączonego profilu, kupowałem używany od firmy

Czornyj
09-03-2007, 12:50
A jest w nim tryb sRGB?

m_cudny
09-03-2007, 12:52
nie pamiętam, muszę wrócić z roboty , żeby to sprawdzic,aleraczej nie, profil srgb ustawiłem przy pomocy adobe gamma

Czornyj
09-03-2007, 12:56