PDA

Zobacz pełną wersję : Potrzebny prawnik z Łodzi oraz porada bardziej doświadczonych.

Mata_Hari
11-06-2012, 17:27
Witam.

Poszukuję prawnika specjalizującego się w prawie autorskim z Łodzi. Potrzebuję zasięgnąć porady prawnej oraz potrzebuję otrzymać stosowne interpretacje przepisów prawnych na piśmie. Wszystko oczywiście odpłatnie i zgodnie z prawem ;)
Może ktoś z Was korzystał w podobnym temacie z którejś z kancelarii i mógłby mi kogoś polecić. Będę wdzięczna za wskazanie, bo jestem w tym temacie totalnie zielona.

Dziś w pracy usłyszałam, jakoby moja dyrekcja miała pełne prawa majątkowe do moich prac i mogła z nimi robić, co tylko chce bez jakiegokolwiek pytania się mnie o zgodę tylko na podstawie faktu, że zdjęcia wykonuję podczas moich godzin pracy, podczas pełnienia obowiązków szkolnych.

Jestem nauczycielką, która z dobroci serca robiła zdjęcia podczas różnych imprez szkolnych i wyraziła zgodę tylko na zamieszczenie zdjęć w konkretnych miejscach na stronie szkoły, nie miała tego ujętego nigdzie w umowie o pracę i nie dostawała nigdy wynagrodzenia stricte za zrobione zdjęcia, tylko zwykłą pensję nauczycielką.