Zobacz pełną wersję : [ Krajobraz ] Że widok z okna?
katatjuta
12-05-2012, 23:37
Zapraszam do komentowania.
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img515.imageshack.us/img515/797/riomaggiore.jpg)
POZDRAWIAM
Takie widoki to ja moglbym miec z okna :) Podoba mi sie bardzo ! Ladne kolorki wyszly.
Sebastianito
13-05-2012, 00:13
Swietnie pokazane... inaczej, niesztampowo i to mi sie podoba.
Riomaggiore, ładne, wieczorne zdjęcie. Perspektywa do delikatnej korekty (piony rozeszły się do zewnątrz ;-) ). Z ciekawości zapytam - podnieśli się po zeszłorocznej powodzi ?
krzysztofz24
13-05-2012, 00:39
Phi, ja tez mam blokowisko z okna;-).
Zart, ofc. Calkiem fajna fota.
katatjuta
13-05-2012, 00:44
Riomaggiore, ładne, wieczorne zdjęcie. Perspektywa do delikatnej korekty (piony rozeszły się do zewnątrz ;-) ). Z ciekawości zapytam - podnieśli się po zeszłorocznej powodzi ?
Szczerze mówiąc to ludzi jak "mrówków" a po powodzi nie ma śladu.
Z racji, że jestem amatorem, wiec od strony technicznej za wiele się nie wypowiem, ale jedynie co mi przeszkadza na tym zdjęciu, to ta zamazana łódka, na dodatek to niebo rzeczywiście było takie jasne?
katatjuta
13-05-2012, 01:26
Z racji, że jestem amatorem, wiec od strony technicznej za wiele się nie wypowiem, ale jedynie co mi przeszkadza na tym zdjęciu, to ta zamazana łódka, na dodatek to niebo rzeczywiście było takie jasne?
Niebo było takie a niestety nie miałem czasu na tyle aby czekać dłużej bo czas gonił :) Łódka rozmazana to strasznie wiało niestety. Mogłem pokombinować z tą łódką ale tak naprawdę to wtedy się nad tym nie zastanawiałem a szkoda :)
Rozumiem;), zdjęcie bardzo przyjemne dla oka, chodź łódka rzuca się w oczy(przynajmnije mi)
Wszystko fajnie, tylko krzywo. Naświetlałeś 20 sek. przy iso100, więc łódka jako jedyny element ruchomy musiała wyjść nieostro. Gdybyś podniósł iso i skrócił czas byłaby szansa na uniknięcie tego niestety psującego efekt błędu.