Zobacz pełną wersję : Czy się opłaca? d50 + nikkor 28-80mm za 2199zł
Witam wszystkich.
Jestem laikiem fotograficznym, jednak chciałbym zacząć coś w tą stronę działać.
Od jakiegoś czasu czytam o różnych lustrzankach cyfrowych, które są oczywiście w moim zasięgu ze względu na budżet. W cenie, którą przeznaczam na aparat najlepszym uznaniem cieszy się właśnie d50. Powoli przymierzam się do zakupu i przeglądam różnego rodzaju sklepy przede wszystkim w Internecie. Dzisiaj pomyślałem sobie, że wybiorę się do tutejszego Euro RTV AGD (Świdnik) bo pamiętałem, że stały jakieś lustrzanki w gablotce. Zachodzę, patrzę a tu sobie stoi d50 z obiektywem nikkor 28-80 za 2199zł. Szczerze mówiąc to się napaliłem jak szczerbaty na suchary bo w tej cenie z tym obiektywem trudno jest ten model znaleźć (zarezerwowałem). Także moje pytanie "czy się opłaca?" mam nadzieję, że jest mało sensowne. Bardziej za to mi chodzi o to, żeby szanowni Koledzy i Koleżanki dali parę wskazówek na co zwrócić uwagę przy oglądaniu i sprawdzaniu przed zakupem. Wiadomo, że jest gwarancja itd ale po co tracić czas i nerwy.
Pozdrawiam
Nie, nie opłaca się. Body jest bardzo dobre, ale obiektyw niestety już nie.
Za tą cenę można dostać, lepszym, kitowym Nikkorem 18-55.
Ja myślałem, że ten obiektyw jest lepszy od tego 18-50 :)
Wy byście na moim miejscu nie kupowali ??
Pozdrawiam
Terrorysta
06-03-2007, 15:10
Zdecydowanie lepiej zrobisz jak kupisz z 18-55
28-80 to padaczka..w dodatku wąsko
w necie można dorwać d50 z 18-55 taniej :)
PZDR
Chociaż nie wiem ile ten obiektyw jest wart, to też sądzę że lepszy będzie 18-55, jeszcze lepiej 18-70, ale to już drożej. Szeroki kąt na pewno się przyda.
Kurza stopa. Dał bym popis gdybym go kupił :)
Dzięki bardzo za tak szybka odpowiedź!!
Pozdrawiam
Ja myślałem, że ten obiektyw jest lepszy od tego 18-50 :)
Wy byście na moim miejscu nie kupowali ??
Bierz D50 i 18-55 :)
Zresztą - porównaj ceny na Allegro tych szkieł - 28-80 jest kilkukrotnie tańszy. Wniosek jest jeden :)
Tak zrobię.