PDA

Zobacz pełną wersję : SB-800 z USA czy SB-600 NP



szmek
16-06-2005, 19:33
Tak jak w temacie. Mam możliwość kupna sb-800 z usa i przesłania do Polski. Oczywiście jak zawsze istnieje ryzyko oclenia ( tak przynajmniej mi się wydaje) oraz problem gwarancji przy jakiejkolwiek awarii lampy. Czy warto "ryzykować" i bawić się w wysyłanie 800-setki ze stanów czy lepiej kupić 600 u nas, mieć trochę słabszą lampę bez kilku dodatków ale spokojną głowę jeżeli chodzi o serwis? Jakie jest Wasze zdanie? Dodam że jestem amatorem pstrykającym dla właśnej przyjeności i satysfakcji.
Pozdrawiam serdecznie

GrZeCh
16-06-2005, 20:58
a ile kosztuje 600'tka w polsce a ile 800'tka z USA?

pooley
16-06-2005, 21:54
Ja mialem identyczny dylemat, wg mnie lampy raczej sie nie psuja... poza tym zawsze mozna ja wyslac paczka, to nie to samo co aparat... a pozbawienie sie lampy na dluzszy czas juz nie jest takim problemem jak pozbycie sie aparatu, ja zdecydowalem sie na 800tke z USA, jutro mam odbior :) mam nadzieje... ;)
a co do terminow naprawy... to nie wiem czy wyslanie do USA, tam naprawienie i odeslanie nie bedzie trwac krocej niz serwisowanie w NP ;) :mrgreen:

szmek
17-06-2005, 00:22
8setka z USA to wydatek około 1000 zł + przwsyłka, natomisat 600 w Polsce z gwarancją można na allegro kupić spokojnie za 900 może i taniej. Powiedzmy że trzaba by dołożyć jakieś 200 zł... Sam nie wiem i nie moge się jakoś zdecydować


pooley...
A można wiedzieć jak to Ciebie wyniosło wszystko razem ( lampa + koszty), jak sprawa cła i jak zamawiałeś jeżeli można oczywiście wiedzieć. Z góry dzięki za odpowiedź

pooley
17-06-2005, 01:22
szmek, no w moim przypadku az sie prosilo o kupienie lampy w stanach, bo akurat mam tam wujka ktory wlasnie dzisiaj przylecial :) jutro mam sie zglosic po lampe :D
co do ceny to wyszlo jakies 310$ ( lampa z przesylka minus rabat (http://www.bhphotovideo.com/bnh/controller/home?O=productlist&A=details&Q=&sku=300467&is=USA))