PDA

Zobacz pełną wersję : literatura....

conik
10-03-2012, 12:13
Takie pytanie w kwestii literatury....wlasnie wpadla mi w lapy biografia Diane Arbus... bardzo inspirujaca rzecz (korektor i tlumacz powinni dostac becki ale to inna sprawa)
stoi u mnie na polce "troche" ksiazek... i ciekaw jestem co z literatury o fotografii (celowo pisze "o fotografii) nie o aparatach przyslonach wywolywaczach etc byscie polecili (tak oczywiste pozycje jak "o fotografii" sonntag pomine bo to obowiazkowa lektura) czy... w sumie nie tylko o fotografii, o szeroko pojetej sztuce rowniez....czy ksiazka Kandinskiego Concerning the Spiritual in Art ma swoje polskie tlumaczenie?

Floyd Rose
11-03-2012, 19:14
1 Fotografia Między dokumentem a sztuką współczesną - Rouille Andre
2 Fotografia jako sztuka współczesna - Cotton Charlotte
3 Estetyka fotografii Strata i zysk - Soulages Francois
4 Obrazy fotografii - Stiegler Bernd
5 Mała historia fotografii - Brauchitsch Boris
6 Społeczne użycia fotografii - Sekula Allan
7 Światło obrazu Uwagi o fotografii - Barthes Roland
8 Zdobyć zdjęcie/Moja historia fotografii prasowej - Morris John G
9 Artyści mówią Wywiady z mistrzami fotografii Giza Hanna Maria
10 Helmut Newton Autobiografia kobiety i fotografie
11 HISTORIA FOTOGRAFII OD 1839 DO DZIŚ TASCHEN
12 Fotografia XX wieku TASCHEN
13 Wielka księga Fotografii - Historia, Technika, Sztuka, Przyszłość Anne H. Hoy
14 Historia Fotografii Światowej Naomi Rosenblum
15 HISTORIA FOTOGRAFII: GENIUSZ ZAKLĘTY W FOTOGRAFII DVD

Wszystkie dostępne (jeszcze)

Floyd Rose
11-03-2012, 21:35
Jeszcze

1 ANTROPOLOGIA OBRAZU/FOTOGRAFIA JAKO METODA PRZEDMIOT I MEDIUM NAUK SPOŁECZNYCH K.Olechnicki
2 Jak czytać fotografię Lekcje mistrzów Ian Jeffrey
3 O dawnych fotografiach carte de visite i cabinet portrait Zenon Harasym
4 Dno oka Eseje o fotografii Wojciech Nowicki
5 Fotografia mowa ludzka. Tom 2: CZARTORYSKA
6 Holokaust w fotografii - Interpretacja dowodów Struk Janina