PDA

Zobacz pełną wersję : który obiektyw na jakie body

a_agnieszka
01-03-2012, 23:59
Witam,

Mam:
d90 i d700
35 1.8 i 50 1.8

Dopiero dzisiaj zakupiłam 35-tkę i pstryknęłam kilka fotek i d90 i d700. Próbowałam wszystkich opcji jakie były możliwe. I jestem zielona. Co prawda 35-tka jest pod cropa, ale wielu ludzi poleca również pod FX. Póki co nie wiem po co ją kupiłam, bo nie widzę nic specjalnego, ale to być może dlatego, że kocham to co wychodzi z d700 i 50-tki, może aż za bardzo jestem do 50-tki przyzwyczajona.
Ale o co chodzi??
W maju będę robić zdjęcia komunijne, jakby pełen zestaw: od przygotowań aż po koniec imprezy. Zdjęć w kościele nie będę robić bo nie wolno podczas mszy. I teraz pytanie... czysto teoretyczne... (do maja mam zamiar mieć jeszcze zooma i 85). Ale wiadomo jak to w życiu bywa... wolę się nauczyć obsługiwać tym co mam teraz.

Co lepiej podłączyć do czego?? Być może za kilka dni sama będę umiała odpowiedzieć na to pytanie, ale może Wy będziecie w stanie mnie jakoś nakierować :) byłabym wdzięczna :)

timi
02-03-2012, 00:05
Jak będziesz mieć zoooma to i w kościele będzie wolno robić ;-)

a_agnieszka
02-03-2012, 00:19
Nie chciałabym się narażać kapłanowi :) w kościele ma być główny fotograf więc wolę nikomu w paradę nie wchodzić :) zobaczymy :) chociaż z drugiej strony na pewno chciałabym spróbować, bo rodzicom zależy na złapaniu momentu kiedy ich córa będzie przyjmowała Komunię :) a z opowiadań co się działo rok temu w tym samym kościele, można przypuszczać, że i tak goście będą robić jakieś zdjęcia, a i główny fotograf nie złapał wszystkich dzieci przyjmujących Komunię... pewnie wszystko wyjdzie w praniu :)

to moja pierwsza fotograficzna przygoda z Komunią więc stresik będzie :)

cigi
02-03-2012, 01:08
Jeśli założysz 35 na D90 i 50 na D700 to praktycznie zdublujesz sobie zestaw - trochę bez sensu.
Zakładając 35 na D700 zyskasz szerszy kąt z winietą (ale do zniesienia), a 50 na D90 da nienajgorszy portrecik.