Zobacz pełną wersję : Jak przesłac duży plik?
Witam serdecznie potrzebuję wysłać folder ze zdjęciami ok 3,5 gb. Może mi ktoś doradzić w jaki sposób się za to zabrać? Za pomoc serdecznie dziękuję.
Art Erie
29-02-2012, 22:17
Zwykle ładuję to na swój serwer i zainteresowanemu wysyłam sznurek do katalogu.
Myślałem o tym ale nie kumam bazy nie znam się niestety jak to zrobić.
Celeborn
29-02-2012, 23:12
A jakiś zdalny serwer?
paparazzi89
29-02-2012, 23:49
dropbox :)
załóż jakieś konto i wrzuc tam foty i daj login drugiej osobie
Zdalny pulpit. Sam sobie ściągnie z Twojego kompa.;-)
Albo jakiś serwer FTP sobie u siebie postaw.
RobertMiernik
01-03-2012, 00:27
Zdalny pulpit. Sam sobie ściągnie z Twojego kompa.;-)
I będzie to trwało miesiąc +/-
Jeśli nie masz dostępu do serwera jakiegoś (ftp/www) i nie znasz się na tym, to zdecydowanie dropbox, prosto, rozsądnie szybko i wszędzie działa.
Michał Jędrak
01-03-2012, 02:15
Manfred, jeśli chcesz, to udostępnię Ci swój serwer. Nie mam limitów. Jeśli umiesz wysyłać pliki przez program ftp to nie będzie problemu.
Pamiętaj tylko o spakowaniu plików ZIP, na przykład po 300MB. Nie chodzi o sam fakt kompresji, ale serwer wysyła kilkanaście razy szybciej jeden plik 300MB niż 300MB w postaci kilkuset plików. Jakby coś daj znać na PW.
Tylko weźcie pod uwagę, że autor chce wysłać 3,5GB! Mając np Neostradę, będzie miał transfer wychodzący 512Kbit (W zależności od szybkości łącza) Wysłanie tak dużego pliku na dowolny serwer FTP będzie dość czasochłonne. Szybciej będzie wysłać te zdjęcia pocztą na płycie DVD.
Nie wiemy, jakie autor ma łącze... W przypadku neostraty to cóż, będzie wysyałało całą noc, ale wyśle przecież...
wasilewk
01-03-2012, 11:01
Nie wiemy, jakie autor ma łącze... W przypadku neostraty to cóż, będzie wysyałało całą noc, ale wyśle przecież...