PDA

Zobacz pełną wersję : [ Krajobraz ] Nadciąga mrok

wolnyslimak
27-02-2012, 15:31
Nie znam się tak mocno na zjawiskach atmosferycznych ale być może jest to granica wyżu z niżem. W każdym, bądź razie po przyjściu tej gigantycznej chmury pogoda zmieniła się na kilka dni.

https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img263.imageshack.us/img263/5750/beskidskrzyczne09.jpg)

Duder
27-02-2012, 15:55
Świetna fota. Jest klimat zmierzchu i potęgi przyrody. Kolory bardzo dobre.
Czy rzeczywiście naświetlałeś aż 30 sekund?

pes
27-02-2012, 16:02
Świetne.

żółty
27-02-2012, 16:07
Podoba mnie się. Podłącze się pod pytanie Dudera. Wydawałoby się, że niebo powinno być bardziej rozmyte przy 30s. A może po prostu nie było dużego wiatru ?

żeglarz
27-02-2012, 18:39
Pięknie.

wolnyslimak
27-02-2012, 21:36
Świetna fota. Jest klimat zmierzchu i potęgi przyrody. Kolory bardzo dobre.
Czy rzeczywiście naświetlałeś aż 30 sekund?

Nie widziałbym sensu grzebania w EXIF'ie. Czas naświetlania to 30sec. Chmura wręcz wisiała mi nad głową więc nie jest tak rozmyta. Dzięki i pozdrawiam.

malasana
27-02-2012, 22:19
Rewelacyjny kadr, i technicznie i kompozycyjnie udany. Do tego naturalna kolorystyka.

Nikonozaur
27-02-2012, 22:22
Fajny kadr i wykonanie, wciągam jak jest.

żółty
27-02-2012, 22:22
Nie widziałbym sensu grzebania w EXIF'ie. Czas naświetlania to 30sec. Chmura wręcz wisiała mi nad głową więc nie jest tak rozmyta. Dzięki i pozdrawiam.

Teraz wszystko jasne :)

krzysztofz24
28-02-2012, 10:00
Dla mnie MEGA. Jest niesamowity nastroj, czuc jakby ten nadciagajacy mrok mial zaraz zgasic i pochlanac to rozswietlone miasto w dole...
Podsumowujac; kolory, kadr, klimat super.

P.S I jeszcze slowo o ostrosci;-). Na tym zdjeciu dla mnie idealnie w punkcik:-). Ostro, ale bez przeostrzenia. Mimo ze na dole nie mamy jakiegos bardzo dobrego swiatla, jest dobrze widoczna faktura sniegu i dalsze plany...

wolnyslimak
28-02-2012, 12:10