Zobacz pełną wersję : Dobra i tania lampa dla amatora
Pantoitoi
27-02-2012, 11:36
Witam, jestem zainteresowany kupnem lampy błyskowej do Nikona D3000, przede wszystkim z racji tego, że te wbudowane mogłyby zostać bezpowrotnie usunięte i wcale bym nie zapłakał, od czasu do czasu lubię popstrykać zdjęcia trochę eksperymentując z lampą błyskową i doszedłem do wniosku, że efekty przy użyciu montowanej lampy były nieporównywalnie lepsze. Zwracam się z prośbą o jakąś radę, którą lampę można z czystym sumieniem wybrać i wydać tak do 500zł? Jestem amatorem, zdjęcia robię dla własnej przyjemności i satysfakcji, nie będę robił zdjęć studyjnych, po prostu chciałem spytać o, Waszym zdaniem, dobrą lampę błyskową w przystępnej cenie o której wspomniałem wyżej, dzięki z góry za jakieś uwagi, propozycje.
Chawison
27-02-2012, 11:42
Witam, jestem zainteresowany kupnem lampy błyskowej do Nikona D3000, przede wszystkim z racji tego, że te wbudowane mogłyby zostać bezpowrotnie usunięte i wcale bym nie zapłakał, od czasu do czasu lubię popstrykać zdjęcia trochę eksperymentując z lampą błyskową i doszedłem do wniosku, że efekty przy użyciu montowanej lampy były nieporównywalnie lepsze. Zwracam się z prośbą o jakąś radę, którą lampę można z czystym sumieniem wybrać i wydać tak do 500zł? Jestem amatorem, zdjęcia robię dla własnej przyjemności i satysfakcji, nie będę robił zdjęć studyjnych, po prostu chciałem spytać o, Waszym zdaniem, dobrą lampę błyskową w przystępnej cenie o której wspomniałem wyżej, dzięki z góry za jakieś uwagi, propozycje.
Manualna czy z automatyką ?
Nowa czy używana ?
Nowe...
Manual
- yongnuo460
- yongnuo 460 II
- yongnuo 560
TTL- automatyka błysku
- Nissin Di622 II - troche poza budżetem ...
- yongnuo-467
- yongnuo-465
Używane ...
SB- 600
Pozdrowienia ....
Adam
Pantoitoi
27-02-2012, 14:38