Zobacz pełną wersję : [ Portret ] Emilka II
Witam
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://iv.pl/)
Konstruktywne uwagi mile widziane...
Podoba mi się : )
Jak dla mnie nie mam się do czego przyczepić : )
Posiadasz jeszcze coś z tego secika ?
Niestety obrobiona tylko ta klatka, z czystego lenistwa :)) i chyba już tak zostanie... Natomiast pewnie za jakiś czas coś jeszcze przedstawię, ciągle się uczę i potrzebuję czasami świeżego spojrzenia...
Jestem amatorem ale brakuje mi jakby trochę ostrości na włosach.
Cała reszta super.
A ja się czepię ucięty czubek głowy. Albo się tnie dużo albo wcale.
Obróbka jest Ok., zdjęcie czyste, ładne. Coś mi jeszcze w mimice dziewczyny nie pasuje
Co do ostrości, to IMO nie widziałem powodu, żeby ostrość była w miejscach innych, niż te w których jest, ale każdemu może się podobać co innego.
Odnośnie mimiki, to uważam że właśnie to jest mocną stroną tego zdjęcia, ponieważ każdy inaczej ją interpretuje, sam się zastanawiam, czy to smutek, zamyślenie, kokieteria, a może wyrachowanie?
Co do ostrości, to IMO nie widziałem powodu, żeby ostrość była w miejscach innych, niż te w których jest, ale każdemu może się podobać co innego.
Odnośnie mimiki, to uważam że właśnie to jest mocną stroną tego zdjęcia, ponieważ każdy inaczej ją interpretuje, sam się zastanawiam, czy to smutek, zamyślenie, kokieteria, a może wyrachowanie?
Ostrośc jest tam gdzie byc powinna. Mimika ja widzę smutek, ale też jak by lekką nie chęć do robienia zdjęć
tatusiek
11-02-2012, 18:45
Z ostrością chyba jest trochę jednak przekombinowane:) Mimo że oczy są w różnych płaszczyznach to oba są ostre (i to jest jak najbardziej ok), ale ani jedna brew nie jest ostra, a to sugeruje że nieostrość była osiągnięta w postprocesie i nie wygląda już naturalnie.
Ostrość w zdjęciu nie wystarczy że będzie tylko tam "gdzie potrzebna" jeżeli zdjęcie traci spójność. Po takich zabiegach mówimy czasami że "coś z tym zdjęciem jest nie tak ale nie wiem dlaczego".