Zobacz pełną wersję : Kompakt z wizjerem do 2500zl
Witam ,
Od dlugiego czasu przymierzam sie do zakupu kompakta
Moje oczekiwania : Dobry wizjer (nie tak jak w p7100) , dobra jakosc filmow w hd i zdjec
Moje typy : Canon G12 , Fuji x10
Co o nich powiecie ? Jestem amatorem stad wszystkie dane techniczne duzo mi nie mowia wole opinie ludzi ktorzy sie na tym znaja , bo obsluga w sklepach typu rtvagd czy mediamarkt bajeruje ludzi na wszystko ;)
Moze polecacie jakies inne modele ? (Lustrzanki odpadaja ze wzgledu na wielkosc)
Z gory dziekuje za odpowiedzi :)
Pozdrawiam
Zobacz sobie porównanie kompaktów F x10 i Nikon P7100 w tym numerze Foto-Kuriera: http://www.foto-kurier.pl/wydania/pokaz-63-foto-kurier.html#czytaj. Jest tam też o G12. Może nie jest to najobiektywniejsze porównanie, ale zawsze możesz się nieco zorientować w temacie.
Antonioo
27-01-2012, 19:23
g12 ma taki sam wizjer jak p7000/7100 tak mi sie wydaje. . .
Lada chwila pojawi się Canon G 1 X - dobry wizjer, reszta też będzie niezła.
A z tych co napisałeś... najprościej najbliższy MM lu Saturn, obejrzeć, pomacać.
Jak widzę, jesteś z Warszawy, podjedź do Arkadii, v'a'v Carrefoura masz sklep Komputronic (lub w sąsiednim komputerowym, są niemal obok siebie), tam stoi Fuji X10, był też ostatnio w Saturnie, pooglądaj sobie, Canona masz w Foto Jokerze. Najprostsze rozwiązanie.
g12 ma taki sam wizjer jak p7000/7100 tak mi sie wydaje. . .
Masz rację, oglądałem oba ze dwa tygodnie temu, są niestety niemal identyczne.
Dziekuje za odpowiedzi
Jednak g12 odpada , wiec rodzi sie pytanie czy fuji x10 czy jest moze jeszcze jakis kompakt ktory ma funkcje filmow w hd , robi ladne zdjecia i ma porownywalny lub lepszy wizjer od x10?
Dziekuje za odpowiedzi
Jednak g12 odpada , wiec rodzi sie pytanie czy fuji x10 czy jest moze jeszcze jakis kompakt ktory ma funkcje filmow w hd , robi ladne zdjecia i ma porownywalny lub lepszy wizjer od x10?
X100... albo jakiś 4/3 plus zewnętrzny wizjer.