Zobacz pełną wersję : D700 tryb manualny-sam się czas przestawia
stefanbas
26-01-2012, 12:17
Witam! jestem amatorem fotografii i świeżym użytkowaniem D700. Nie wiem czy coś poprzestawiałem w ustawieniach aparatu czy jakąś funkcję uruchomiłem, ale gdy cykam w trybie M to sam się czas przestawia. Szczególnie na dużych czułościach ISO. czy miał ktoś taki przypadek?
wasilewk
26-01-2012, 12:22
Tak ma być !
Pzdr.
P.S.
Pytasz o takie sprawy mając taki aparat... To tak jak byś miał rower i pytał dlaczego koło zębate z łańcuchem kręci się tak jak koło tylne roweru.
Albo nie rozumiem pytania albo odpowiedzi?
Jeżeli apart ma ustawiony tryb M to jak ma się czas zmieniać jak dla mnie jest coś nie tak.
Tak ma być !
Pzdr.
P.S.
Pytasz o takie sprawy mając taki aparat... To tak jak byś miał rower i pytał dlaczego koło zębate z łańcuchem kręci się tak jak koło tylne roweru.
no ale co oczywistego jest w tym przypadku? w trybie M czas nie ma prawa sie sam przestawic...
Tak ma być !
Jak to tak ma być? Jak jest M to nie ma prawa nic drgnąć (oprócz iso jesli jest na auto).
wasilewk
26-01-2012, 12:50
Jak to tak ma być? Jak jest M to nie ma prawa nic drgnąć (oprócz iso jesli jest na auto).
No, wiesz: "Trzeba coś wcześniej wiedzieć, żeby się czegoś dowiedzieć - jak Pan nic nie wiesz, to się Pan niczego nie dowiesz !":???:
stefanbas
26-01-2012, 13:00
Panowie, ale mi się czas przestawia na dużych czułościach a nie ISO jak kręcę czasem..
wasilewk
26-01-2012, 13:05
Wiesz: najlepiej jak zrobisz zdjęcie z takim przestawionym czasem i dasz do niego linka (bez obróbki - prosto z aparatu) - to przeczytamy Exif i może coś się dogadamy.
Pzdr.
RobertMiernik
26-01-2012, 13:20
Panowie, ale mi się czas przestawia na dużych czułościach a nie ISO jak kręcę czasem..
Jak będziesz pisał po polsku to na pewno więcej osób Cię zrozumie.
Co ma Ci się przestawiać jeśli nie czas skoro 'kręcisz czasem'??
stefanbas
26-01-2012, 13:25
sorry.. wiadomo o co chodziło .. nie wyspany z nocki wróciłem :P