Zobacz pełną wersję : Bezprzewodowo Nissin Di466 z Nikonem D5000
majkel87
22-12-2011, 21:59
Witam,
mam pewien problem z bezprzewodowym odpaleniem lampy Nissin Di466 przy Nikonie D5000. Niestety jest to moja pierwsza lampa, ba nawet praktycznie parę razy użyłem tej wbudowanej, więc jestem w temacie odrobinę zielony. Trochę już opanowałem użytkowanie Nissina po zamontowaniu, natomiast bezprzewodowo nie potrafię jej odpalić. Dlatego też prosiłbym o łopatologiczne wytłumaczenie jak co i gdzie, co by zadziałało.
(Chwilowo nie funguje mi odtwarzacz płytek, więc nie bardzo mam dostęp do instrukcji..)
Z góry dzięki :)
A takie podstawowe pytanie: na jakiej zasadzie ją chcesz wyzwolić? Masz wyzwalacz radiowy?
majkel87
23-12-2011, 15:09
Obiło mi się o uszy, w związku z czym jaki byłby adekwatny do posiadanego przeze mnie sprzętu? Co by nie przepłacić..
Drugie pytanie, czy w takich lampach jest możliwość ustawienia, by światło przez jakiś czas świeciło stale? Zapewne to o co pytam, to czysta herezja, ale raz się żyje ;)
Obiło mi się o uszy, w związku z czym jaki byłby adekwatny do posiadanego przeze mnie sprzętu? Co by nie przepłacić..
Sporo jest tanich chińskich wyzwalaczy, które generalnie są chwalone, ja osobiście nie mam doświadczenia, ale bywały wątki na forum, poszukaj. pewnie poniżej 200zł kupisz odbiornik i nadajnik. Pamiętaj, że TTL na zdalnej nie zadziała i lampa w manualu będzie pracować.
Jeśli masz jedną lampę to przychodzi mi do głowy najprostszy sposób zdalnego błyskania http://www.foto-net.pl/sklep/produkt13460-przew%C3%B3d-synchronizacyjny-SC-28.html
Pewnie da się znaleźć tańsze zamienniki.
Ogólnie to szkoda bo ani puszka ani Twoja lampa nie obsługują CLSa.
Drugie pytanie, czy w takich lampach jest możliwość ustawienia, by światło przez jakiś czas świeciło stale? Zapewne to o co pytam, to czysta herezja, ale raz się żyje
Tylko ta wspomagające AF.
To lampa jak sama nazwa wskazuje "błyskowa" a nie światła ciągłego.