Zobacz pełną wersję : SB-600, Metz 50 af-1 a wesele?
Witam,
jestem szczesliwym posiadaczekm d700. Znajomi poprosili mnie zebym porobil im zdjecia na weselu. Budżet jest bardzo ograniczony, stąd moje pytanie, czy SB-600 da sobie rade czy moze Metz 50 af-1. Wiem, że Metz ma troche wieksza LP. Oczywiscie nie jestem głownym fotografem ale chcieliby też miec i ode mnie taka pamiatke.
Naczytałem sie na forum co kto woli czy SB czy Metza ale pytanie brzmi która lepiej sie z tych dwóch lampek do tego nada.
Z góry dziekuje
pozdrawiam
LordRamzes
18-12-2011, 20:28
Jedyna i słuszna odpowiedź sb 600 a przyjdziesz i piwo postawisz zacna lampa a przy iso d700 to tylko będzie służyć jako muśnięcie czy lekkie doświetlenie bo chyba nie chcesz błyskać na wprost na iso 100......prawda.........????
No raczej ;) dzieki za pomoc, bo troche sie zasugerowałem mocą SB600 że ma mniejsza ...
LordRamzes
18-12-2011, 20:40
nie sugeruj bo mocy wystarczy a to niezawodna lampa :) , poza tym lampę kupujesz na lata pamiętaj a szkoda zachodu na męczenie się z kundlami zwłaszcza na ślubach
...że tak zapytam z ciekawości, a co temu Metz'owi dolega, że "kundlem" został ??
LordRamzes
18-12-2011, 20:48
...że tak zapytam z ciekawości, a co temu Metz'owi dolega, że "kundlem" został ??
kundel to określenie na nie markowe szkła i lampy :) sigma tamron itd obskoczysz kilka wesel z systemową i nie systemową sam odpowiesz sobie na pytanie :) kiedyś eksperymentowałem potem założyłem sb 800 i nie chce innej
namówiłeś mnie :) dzieki za pomoc
LordRamzes
18-12-2011, 20:51
namówiłeś mnie :) dzieki za pomoc
spoko i mi ktoś kiedyś na forum pomógł i Jestem mu wdzięczny do końca życia :)
kundel to określenie na nie markowe szkła i lampy :) sigma tamron itd obskoczysz kilka wesel z systemową i nie systemową sam odpowiesz sobie na pytanie :) kiedyś eksperymentowałem potem założyłem sb 800 i nie chce innej