PDA

Zobacz pełną wersję : pytanie o yn-560

hellbike
17-12-2011, 02:13
Postanowilem kupic yn-560. Obecnie posiadam pentax k-x, w przyszlosci planuje kupic d7000 - czy 1 lampa bedzie dziala z obydwoma modelami?

Czy potrzebuje cos dokupic, aby moc uzywac tej lampy odczepionej od aparatu z pentax k-x?

Czy modyfikatory do tej lampy beda pasowac do wszystkich innych lamp? (chodzi mi glownie o nikonowskie sb)

Oraz - czy istnieje jakas lepsza alternatywa dla yn-560?
Warto odrazu kupic cos razem z lampa?

wosik
17-12-2011, 12:04
hmm ja mam 560 i w sumie sobie chwalę dość dość. będzie pasowała zarówno na nikona, pentaxa jak i canona a nawet samsunga! tylko Sony odstaje :P ja do lampy posiadam zestaw Phottix Aster. ogólnie budowa lampy yn 560 to konstrukcja Canon-a, plastiki i układ przycisków jest z Canon-a więc myślę, że mydelniczki itp. od Canon-a trzeba brać 560 czy 580 nie znam się na ichnich lampach zbytnio. zależy do czego używać będziesz ja np. bardzo sobie chwalę Astera jako radio i również pasuje na wszystkie systemy...prócz Sony.

simil
17-12-2011, 13:23
ale wiesz o tym ,że to manualna lampa ? i nie będzie sama dobierac parametrów błysku - wszystko musisz ustawic sam ręcznie. Mam dwie na zdjęcia plenerowe i jestem zadowolony

cheyenne
17-12-2011, 13:31
hmm ja mam 560 i w sumie sobie chwalę dość dość. będzie pasowała zarówno na nikona, pentaxa jak i canona a nawet samsunga! tylko Sony odstaje :P ja do lampy posiadam zestaw Phottix Aster. ogólnie budowa lampy yn 560 to konstrukcja Canon-a, plastiki i układ przycisków jest z Canon-a więc myślę, że mydelniczki itp. od Canon-a trzeba brać 560 czy 580 nie znam się na ichnich lampach zbytnio. zależy do czego używać będziesz ja np. bardzo sobie chwalę Astera jako radio i również pasuje na wszystkie systemy...prócz Sony.

To nie jest żadna konstrukcja canona.
Ta lampa nawet obok lamp canona nie stała.
To zwykły chińczyk. Do pewnych zastosowań na pewno wystarczający ale musisz być świadom jej ograniczeń.