PDA

Zobacz pełną wersję : d5000 i problem z lampą ;(

d2b
09-12-2011, 23:34
Witam,

Jestem totalnym laikiem ;)
Mam nikona d5000 do nauki ...
I w zestawie miałem takie badziewie lampę...

https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img3.imageshack.us/img3/1006/dsc0153jc.jpg)

Czytałem instrukcje, kombinowałem, sprawdzałem opcje i nie mogę wykrzesać by działała ;((
Szukałem w google i nic, widać może źle formułuje pytanie. Rozglądałem się po tym forum i też nie daje rady.
Bardzo bym był wdzięczny za nakierowanie mnie co i jak mam zrobić ;( bo chciałbym by to dziadostwo działało przed zakupem czegoś lepszego. Kiedyś jak sprawdzałem ten przycisk test z tyłu lampy to błysła, a teraz nawet na to nie reaguje. Może się zepsuła ? niby baterie są dobre i świeci mocno na czerwono .. ;( ehhh

wer
10-12-2011, 03:23
Ta lampa się nadaje do, niestety nie mogę napisać do czego, bo zaraz moderatorzy się przyczepią o wulgaryzmy. Możesz spokojnie ją oddać do punktu zbiórki elektrośmieci. Zgaduję, że kupiłeś wspaniały komplet od firmy galaxy z allegro. Gdzie oprócz aparatu wciskają tonę śmieci.

d2b
10-12-2011, 09:53
Nie aparat jest przywieziony ze stanów. Czyli to dziadostwo co dołączają to nawet nie działa i szkoda zachodu w męce w podłączenie tego ?

haradrimm
10-12-2011, 12:27
Lepsza od tego jest lampa wbudowana;)

Ebeb
10-12-2011, 14:13
Miałem jednakową lampę w zestawie kupionym w stanach. Nie działało wyzwalanie ze stopki, ale fotocela śmigała bez zarzutów, sprawdzałeś, czy działa? Na początek zabawy z błyskaniem miało to jakiś większy bądź mniejszy sens, palenie ze stopki takim czymś mija się jednak z celem.

d2b
10-12-2011, 14:14
No tak na pewno, po prostu chciałem zobaczyć co to w ogóle daje to badziewie, no nic skoro mówicie, że nie warto nawet tego podłączać to nawet nie próbuje.

,, a jak kupie nikon sb 800 '' to wymagana jest jakaś konfiguracja tego ?? czy sam aparat wykryje jakoś tą lampę?

haradrimm
10-12-2011, 23:43