PDA

Zobacz pełną wersję : Moje pierwsze produkcje video. Kręcone d5000 (kot, bmx)



papagorgio
30-11-2011, 23:35
Witajcie drodzy forumowicze!
Z racji tego, że zauważyłem, iż niektórzy wklejają tutaj na forum swoje filmy postanowiłem nie być gorszy i też coś wstawić :) Nic specjalnego, szczególnego i superextraniemożliwego. Film o moim kocie, jest moją pierwszą produkcją kręconą Nikonem D5000 + N50 1.4 + kit + N35 1.8(nie pamiętam teraz dokładnie czy na pewno). Tego samego zestawu użyłem przy kręceniu drugiego z moich filmów - Fyly Bmx Street. Dodam jedynie, że popełniłem błąd - nie wyciszając odpowiednio dźwięku w niektórych momentach, przez co niekiedy słychać trzaski(film o kocie).
Nie wiem co mam więcej pisać, zapraszam do oglądania i komentowania moich amatorskich wyczynów video :)

Film 1: "My cat Albert" (http://vimeo.com/29738302)

Film 2: "Fyly BMX Street!" (http://vimeo.com/30158283)

I na razie nic więcej.. :)

adrian3202
30-11-2011, 23:50
nie znam się w ogóle na kręceniu filmów ale Fyly Bmx Street całkiem spoko ci to wyszło, w niektórych momentach przydało by się slow motion dla podkreślenia efektów. Materiał filmowy to jedno ale obróbka jest tutaj chyba jest najważniejsza. W końcu filmowcy z materiałów kręconych telefonami komórkowymi potrafią stworzyć poprzez odpowiednią obróbkę całkiem niezłe filmy ;-)

Greg77
02-12-2011, 17:13
Kurcze ten BMXior bardzo dobrey, ale malego z papierosem bym albo przycial albo wywalil.....sorry, ale wyglada jak malpa z dynamitem!
Kolejna sprawa....wiem, ze moda, ale ta spadajaca cvo trick czapka jest masakra i nie jest to dobre, poza tym.....no naprawde przyznaje, ze masz talent, poskladane jest bardzo dobrze, montarzem nadrabiasz i to bardzo!
Ogladalem troche takich produkcji i poza ta faja do ktorej twarz dziecka nie pasuje i ta czapa, reszta niedociagniec ginie i oglada sie z przyjemnoscia....

żółty
02-12-2011, 17:14