Zobacz pełną wersję : Tamron 70-300 vs Nikon 55-200
Witam !
Jestem można powiedzieć początkujący. Planuje zakup szkieł, jestem już zdecydowany na stalkę N 50 f1,8 i teraz myślę na jakimś tele. Obecnie posiadam N3000 z kitem. W przyszłości planuje zakup Korpusu D90.
Który z tych szkieł jest waszym zdaniem bardziej godne uwagi? Chodzi mi o jakość zdjęć oraz jakość wykonania.
- Tamron AF 70-300 mm f/4-5,6 Di LD Macro 1:2
- Nikon AF-S 55-200 mm f/4,0-5,6 DX VR
Pozdrawiam !
triggerman
10-10-2011, 01:01
Troche juz o tym bylo i sa testy w necie, ale jak to mowia nikon to nikon i ma stabilizacje
hijax_pl
10-10-2011, 07:47
Obecnie posiadam N3000 z kitem.Kit to nie obiektyw, ale zestaw handlowy składający się z aparatu i obiektywu.
W przyszłości planuje zakup Korpusu D90.To chyba będzie bliska przyszłość niż daleka, prawda? ;)
Który z tych szkieł jest waszym zdaniem bardziej godne uwagi?Moim zdaniem żaden. Uważam, że lepiej dozbierać i kupić np 70-300VR niż wydawać pieniądze na tego typu szkiełka. Ale jak już miałbym wybierać z tych konkretnych dwóch to brałbym Nikkora - Tamrony są bardzo nierówne i można długo szukać optymalnej sztuki pod względem jakości obrazka, a i AF nie za bardzo...
pioter m
10-10-2011, 08:39
Dla mnie to obojetne, ktory wybierze. Obydwa sa rownie przecietne. Kup tanszy. Sa jeszcze sigmy 70-300 APO macro motorized (9 stykow elektrycznych na mocowaniu). Warto rozwazyc, aczkolwiek najtansza i sensowniejsza zabawka to 55-300VR.
Ten obiektyw ma mi slużyć do nauki i zabawy. Rożnica w cenie powiedzmy między Nikonem 55-200 a Nikonem70-300 jest dla mnie kolosalna bo ok 1200zł. Mysle że jednak wybiore Nikona 55-200
Sory ze tak temat pod tematem ale mam jeszcze takie pytanko:
Jak to jest jak mam korpus z srubokrętem i obiektyw z silnikiem AF, czy moge uzywać tego AF na 2 sposoby ? np. srubokret w korpusie wlaczony a obiektyw na manual lub AF w korpusie wyłączony a w obiektywie włączony silnik AF ? A może jedno i drugie włączone ?
hijax_pl
10-10-2011, 10:14