Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : Miazga z mózgu. Jaki komputer?

Kuba_
26-09-2011, 10:55
Przeczytałem już multum postów na ten temat, przez co mój mózg przestał działaś prawidłowo:D. Może wy coś doradzicie?

Zacznę od pytania czy się opłaca?
W tej chwili mam Toschibę L300
Procesor: Pentium T4200
RAM 4GB
Dysk 320GB
Grafika i dźwięk zintegrowane

Opłaca się wymienić na PC do 2000z monitorem i skanerem(z funkcją negatywów)
Ogólnie pracuję na PS CS5. No i nie powiem ale jednak czasami trzeba poczekać aż się zdjęcia wczytają.

Na komputerach nie znam się nic kompletnie dlatego zwracam się do was z pytanie kombinować szukać, czy też może zostać przy tym co mam i nie narzekać?:). Ewentualnie dokupić tylko monitor i skaner. Monitor jednak przeszkadza mi bo przechylę delikatnie ew. usiądę inaczej i już zmienia się kontrast jasność i się gubię, a po za tym nie jest zbyt duży. Myślałem tak ok 22". Mogę ew. troszkę dołożyć jeśli opłaca się zmienić;). Jeśli nie to po prostu bd zbierał na jakieś logiczne szkła;)

Jeśli się opłaca to na co zwracać uwagę? Gdzie kupić? O złożeniu komputera nie mam kompletnego pojęcia także fajnie by było jeśli znalazłby się taki który jest już złożony.

Johanan
26-09-2011, 13:05
Nie napisałeś dość istotnej informacji, a mianowicie co dajesz do zmielenia swojej maszynie.

Jeśli nie przerabiasz fotek hurtowo, to ja na Twoim miejscu, przynajmniej na razie siedziałbym na tej Toshibie.

Yanluk
26-09-2011, 13:22
Hmm T4200 to demon predkosci nie jest.
Cos na intelu I5 bedzie kosztowalo ok ~1500, zostaje ~500 na skaner a to raczej troche malo na cos konkretnego do ksnowania negatywow no i nic nie zostaje na monitor. Jesli dolozysz do tych 2000 to com ozesz dostac za sprzedaz L300 wyjdzie okolo 2600.

Bo kupowanie jakiegos szybszego Core 2 Duo raczej nie ma sensu, jesli juz ma byc szybciej to raz a dobrze.