Zobacz pełną wersję : warsztaty Kaliny i Adama - czy warto?
cheyenne
11-09-2011, 18:32
Drogie koleżanki i koledzy.
Chciałbym udać się na warsztaty repoglamour do Kaliny i Adama.
Cały czas jednak waham się czy to będzie dobrze wydane 1800 zł.
Czego praktycznie nowego tam się dowiem?
Na ile praktycznie może skorzystać mój warsztat po dwóch dniach nauki?
Czy naprawdę otworzą mi się oczy na jakieś nowe, pominięte przeze mnie aspekty tej pracy.
Nie jestem laikiem, ale nie uważam się bynajmniej za starego wyjadacza.
Potrafię pozyskać klienta w dostatecznej ilości by kalendarz wypełnił się na tyle bym podołał tym zleceniom.
Klienci na tym poziomie cenowym który ja oferuję nie zgłaszają uwag co do jakości materiału.
Wolałbym jednak robić mniej, a lepiej i za lepsze wynagrodzenie.
Czuję niedosyt i widzę własne braki w postprocesie i workflow.
Stąd pomysł z warsztatami.
Chętnie poznałbym opinie osób dla których w momencie udania się na warsztaty reporterka ślubna nie była nowością.
Chciałbym poznać ich odczucia i wrażenia z warsztatów oraz ich wpływ na dalszą pracę.
Czy faktycznie zyskaliście na warsztatach czy też posłuchaliście o sprawach wam znanych i spotkaliscie się z osobami o podobnych zainteresowaniach.
Chyba nikt nie odpowie Ci lepiej, niż Ty sam, zresztą już sobie odpowiedziałeś - potrzebujesz czegoś więcej, to idź i się przekonaj, jak wiele z tego wyniosłeś. Gdziekolwiek idziesz, zwiększasz swoje szanse na nauczenie się czegoś nowego ;)
robin102
11-09-2011, 20:47
Wolałbym jednak robić mniej, a lepiej i za lepsze wynagrodzenie.