Zobacz pełną wersję : d7000 a szkła od analoga
Witam ! Na wstępie powiem, że jestem tutaj nowa i proszę o wyrozumiałość :)
Nie mogłam znaleźć tego tematu (jeśli jednak jest to przepraszam i proszę o skierowanie mnie do niego )
Pare dni temu zaopatrzyłam się w body d7000 z obiektywem 18-105. Jeśli chodzi o sprawy szkieł to jestem kompletnie zielona w tym temacie, stąd tez moje pytanie - posiadam dwa stare obiektywy od Prakticy, jest to pancolar 50mm f/1.8 MC auto carl zeiss i helios 44-3 2/58 . Pracował ktoś z Was, drodzy Nikoniarze, może na nowym body z tymi szkiełkami i byłby w stanie wyrazic swoja opinie na ich temat ? Czy istnieje możliwość zamontowania któregoś do d7000 wraz z adapterem ? Z góry dziękuję za odpowiedź, pozdrawiam.
Witaj,
Będą działały po zamontowaniu adaptera. W menu znajdź ''No CPU'', lub coś podobnego, podaj ogniskową i f, potem zapisz.
Koniecznie przełącz przełącznik z przodu z AF na MF !
Powinno działać.
Pozdrawiam
w d300 nie musialem wajhy na mf ustawiac . adatper jaki ci potrzebny to m42/nikon i owszem zadzialaja ale bez ostrzenia na nieskonczonosc.
Gra nie warta świeczki, nie są to jakieś super szkła. Bez soczewki nie będzie nieskończoności a z soczewką jakość poleci masakrycznie. Lepiej kupić 50 nikona.
Gra nie warta świeczki, nie są to jakieś super szkła. Bez soczewki nie będzie nieskończoności a z soczewką jakość poleci masakrycznie. Lepiej kupić 50 nikona.
nie stać mnie na razie na 50 nikona, już o tym rozmyślałam i przy pierwszej lepszej okazji jak moje fundusze podrosna to sie w niego zaopatrze, dziekuje za rady :)
damciop03
12-09-2011, 21:09
Dlatego lepiej odczekać trochę a kupić dobre jasne szkło z AF i nie martwić się o nic tylko robić zdjęcia. :)
adolfik9501
13-09-2011, 13:04