Zaloguj się

Zobacz pełną wersję : POMOCY! Planuję zakup 2 lamp.

skczajnik
09-09-2011, 18:37
Witam,

chciałem zakupić 2 lampy o mocy 500W + softbox'y + statywy do wykorzystywania w domu i na zewnątrz podczas plenerów. Jestem zupełnie zielony jeżeli chodzi o oświetlenie inne niż lampa błyskowa na sankach. Jeżeli ktoś mógłby mi doradzić jakie lampy zakupić oraz ewentualnie potrzebne akcesoria do robienia zdjęc w domu i na zewnątrz z wykorzystanie lamp to będę wdzięczny.
Proszę tylko nie szalejcie z cenami:)

Z góry dziękuję za pomoc.

Badol
09-09-2011, 21:25
Ja praktycznie wiem niewiele więcej niż ty ale :)
Do domu i na zewnątrz to może coś takiego jak quantuum R300/R600 dual power? Mają możliwość zasilania z sieci i z akumulatora co jest sporym plusem patrz plener.
Statyw jakiś porządny - może quantuum air 260 albo coś w tym stylu?
Softbox to polecam jakąś oktę - 80tka powinna już spokojnie wystarczyć do większości zastosowań.
Ale tak jak pisałem - ja to się nie znam.

skczajnik
09-09-2011, 22:13
mówisz, że się nie znasz, a wygląda jakbyś wiedzial o czym mówisz:) dziękuję za propozycję i zainteresowanie tematem. Czekam na inne propozycje:)

haradrimm
09-09-2011, 22:31
Mówisz o świetle stałym czy błyskowym? Bo jeśli błyskowym to moc podajesz w Ws a nie w W.
Polecam Quantuum R300+/R600+ dual power. Do tego ze 2 sofboxy, może być okta jak kolega wyżej radził, ale ja wziąłbym oprócz okty jeden 30x120 i jeden 40x80 (najlepiej z gridem). Do tego może jakiś beauty dish, wszystko zależy od tego jakie efekty chcesz uzyskać. Dodatkowo wiadomo, 2 statywy, quantuum air to naprawdę dobry wybór, do statywu warto dokupić boom, aby móc przyświecić sobie z różnych dziwnych kątów;) Jeśli zmieścisz się w kwocie jaką dysponujesz dokup sobie blendę, uchwyt do niej na statyw i dodatkowy 3 statyw. No chyba, że zawsze masz kogoś do pomocy:) Jeśli chcesz i odczuwasz taką potrzebę możesz dokupić sobie jakieś parasolki, ja tego nie używam i na razie nie odczuwam takiej potrzeby.