PDA

Zobacz pełną wersję : Dzień dobry i od razu zgrzyt

Roderyk Braun
04-09-2011, 21:00
Cześć,
Zarejestrowałem się na forum, bo polecił mi kolega, imieniem Robert.

Oczywiście pomyślałem sobie, że może bym też podzielił się zdjęciami, ale nie potrafię się skategoryzować.
Czy mogę liczyć na pomoc?
Ogólnie robię zdjęcia wszędzie tam, gdzie uznam za stosowne - a że nie jestem profesjonalistą, mam problem, by się samemu zaszufladkować.
Jedynym rozwiązaniem wydaje mi się kategoria "Inne"...
Ale może jednak nie?

W załączeniu dwa przykładowe zdjęcia - może i niezbyt atrakcyjne, ale takie właśnie czasem wychodzą.

https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img683.imageshack.us/img683/4435/0005057.jpg)

https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img705.imageshack.us/img705/1153/0004992.jpg)

Co myślicie?

amirez
04-09-2011, 21:48
No, myślimy. Czasami nawet fajnie wychodzą. Może być "Inne". Tam też wiele osób zagląda.

Keek
04-09-2011, 22:13
Tez nie jestem profesjonalista, wiec nie napisze niczego sensownego. Pierwsze mi sie podoba bo jest kolorowe. Czarnobiale zdjecia to przezytek - relikt minionego czasu - i chyba bez sensu takie robic.

stock
04-09-2011, 22:16
ale po co taki watek w cafe. Masz kategorię - mozesz sobie każdą przejrzeć i zobaczyć co ludzie tam wrzucają. I w odpowiednią daj swoje zdjęcie. Jak się pomylisz - Cię przeniosa.

Keek
04-09-2011, 22:19
Dokladnie. Kolega dobrze prawi. Wrzucaj wiecej. Mam tylko nadzieje, ze robisz dobrym aparatem? Co to za szklo?

Roderyk Braun
04-09-2011, 22:19
(...) Czarnobiale zdjecia to przezytek - relikt minionego czasu - i chyba bez sensu takie robic.

Może i tak, ale ja czasem po prostu widzę bez kolorów. Pewnie jakiś defekt mózgu.
Ale dzięki za radę :)

Roderyk Braun
04-09-2011, 22:20
ale po co taki watek w cafe. Masz kategorię - mozesz sobie każdą przejrzeć i zobaczyć co ludzie tam wrzucają. I w odpowiednią daj swoje zdjęcie. Jak się pomylisz - Cię przeniosa.