Zobacz pełną wersję : Jaki plecak do Nikona d5000
Michmiel
24-08-2011, 11:00
Witam,
Przepraszam jeśli było ale mam bardzo niedługo wyjazd i pilnie potrzebuję zakupić plecak do aparatu. Chciałbym aby zmieścił się do niego Nikon D5000 z 18-105 oraz w przyszłości dodatkowo 75-300 i lampa błyskowa. Na chwilę obecną oczekuję aby można było włożyć tam tablet oraz jakąś bluzę. Cena nie musi być wysoka jak się zmieszczę w przedziale 100-200zł będzie fajnie:)
dzięki i pozdrawiam
Polecam plecak fotograficzny K-3 Naneu Pro, ja taki kupiłem niedawno na allegro za 90 zł w bardzo dobrym stanie, spokojnie zmieścisz w/w sprzęt a nawet i więcej. Plecak ten jest bardzo wygodny i nadaje się do długich wędrówek po za miasto. Nie znam się na systemach w które jest wyposażony aby podnieś komfort noszenia dlatego tu masz link do tego plecaka, jest dość fajny opis oraz zdjęcia http://www.forum.outdoor.org.pl/aparaty-i-akcesoria-foto/%28akcesoria%29-naneu-k3-pro/
Co do obiektywu 75-300 to chyba zaszła pomyłka powinno być 70-300,
haradrimm
24-08-2011, 21:59
Polecam coś z oferty Naneu Pro. Sam mam model Alpha, rewelacyjne wykonanie, bardzo wygodny, wytrzymały i w ogóle same plusy;)
Michmiel
24-08-2011, 22:13
Wszystko fajnie tylko że K3 kosztuje ponad 200zł :) A na okazje nie mogę czekać.... Tak sorki pomyłka z tym obiektywem powinno być 70-300:)))
A co powiecie o NANEU PRO Military Echo i NANEU PRO Urban Gear U60 cena jest spoko.
triggerman
22-09-2011, 16:35
Postanowiłem podczepić się pod ten wątek, ponieważ też mam d5000 (choć to akurat jest mało istotne) i szukam plecaka, ale chciałbym taki, do którego upcham też nieduży statyw (złożony 50 cm). A z tego, co oglądam to wiele plecaków jest jakoś tak dzielonych, że może być z tym kłopot. Ciekawie wygląda powyższa propozycja z Naneu K3 Pro z zewnętrzną kieszenią na statyw. A może polecicie coś innego?
Emhyrion
19-10-2011, 15:10