Zobacz pełną wersję : [ Glamour/Beauty ] Sylwia - beauty
będę wdzięczny za ocenę i uwagi - fotka ma sporo retuszu, ale o to chodziło.
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://zieniu.pl/Files/1312626072.jpg)
Motorniczy
06-08-2011, 12:57
Sporo retuszu jak napisałeś ale o najistotniejszym elemencie zapomniałeś - włoski na twarzy.
Nie znam się, moim zdaniem za bardzo ale jak już Motorniczy zaznaczył, włoski rzucają się w oczy.
Cień na policzku, uwidacznia żuchwę i robi wrażenie bardzo masywnej.
Sprawdziłem w PS'ie na szybko, wyrównanie owalu twarzy i przyciemnienie żuchwy znacznie poprawi ogólny wygląd.
Pozdrawiam Mirek.
Zęby jakieś takie niepodrasowane w stosunku do reszty ;) Żółcią zalatuje ;)
Mamy patrzeć na obróbkę czy na zdjęcie? ;) Obróbka pewnie czasochłonna (najgorzej jest na takich zbliżeniach) i moim zdaniem b. dobra. Samo zdjęcie - nie sposób nie patrzeć na rzęsy, a niestety są posklejane i wyglądają średnio.
dobutrex
09-08-2011, 00:38
Całe zdjęcie jest w złotej tonacji więc wybielenie zębów fatalnie by wyglądało. Cały retusz mimo pewnych niedoskonałości sprawia dobre wrażenie. Powiem więcej - nigdzie nie jest napisane że takie zdjęcia muszą być "sterylnie" czyste, a drobne defekty dodają zdjęciu autentyczności.
Podoba mi się, podobnie jak większość Twoich zdjęć.
Ogólnie o zdjęciu - tak sobie - ciasno, nie wiadomo co ma przedstawiać. Jak często w takich przypadkach - kadr jest na siłę i słaby. Nie wiem, czy bardzo delikatna winieta by nie pomogła. Stały problem, jasny trójkąt w P-G. Zostawiać, przycinać?
Ostrość dziwnie rozłożona, nie akcentuje nic specjalnego.
Fatalnie wygląda rozjaśniona tęczówka (właściwie obie, ale głównie widać jedną) oka. Jak jakieś bielmo.
Drugi element to zbyt żółte zęby - nie chodzi o to by były białe zupełnie, ale w tej tonacji są zbyt żółte i trochę je należałoby podrasować.