PDA

Zobacz pełną wersję : MACBOOK PRO 13" i5

anita-głowacka
24-07-2011, 01:54
Nie wiem czy to odpowiedni dzial do tego typu tematyki, ale spróbuję :D
Mój wysłużony HP'ek odchodzi powoli na emeryture, przegrzewa się.. po pół godziny pracy potrafi się wyłączyć bez ostrzeżenia.. Podejrzewam, że dotyczy to mojej bezmyślności traktowania go (leżał ze mną w pościeli niejedną noc) i przegrzewał się niemiłosiernie-tak wiem, mój błąd..
W związku z dość kuszącą zniżką edukacyjną i Spot'cie planuję zakup Macbooka, dokładnie ten model:

http://ispot.com.pl/Apple_MacBook_Pro_Unibody__13323_GHZ_I5_Core4GB_RA M320GBSDIntel_HD_3000_MC700PLA__komputer_w_cenie_d la_studenta_i_nauczyciela_p35608.html

Dodam, że nie znam się na kompach, zupełnie nic do mnie cyferki o parametrach nie mówią, stąd pytanie do męskiej części towarzystwa-czy to dobry wybór? z tego co czytałam i5 daje radę. 320GB pamięci wystarczy, a jeśli nawet nie to od czego mamy dyski zewnętrzne? ;)
Wiem, że 13" to dość mało jak na monitor do obródki w PS'ie itd. ale zależy mi na małej wadze i szybkości. Jestem dość "mobilna" i większość czasu spędzam po za domem. Przemieszczam się z laptopem i rzadko kiedy siedzę w miejscu.
Dodam, że laptop będzie katowany wiele godzin poprzez skaner (Epson V750 w planach), jak będzie wyglądać wspołpraca laptopa z tym oto modelem skanera? Chcę kupić lapka na lata, który będzie mi wiernie służył :)

Laptop ma być wydajny, szybki i lekki.

Pawel92
24-07-2011, 05:59