PDA

Zobacz pełną wersję : nowy zakup - pomocy!!!

magmala
20-07-2011, 15:19
Po pierwsze: jestem amatorką - artystką, po drugie - zaczynałam od Zenita 12 xp i 50 mm....
Sprawa jest taka: przeczytałam wszystko co możliwe o: N 35 1.8; N 85 1.8; nissin 622 II mark. Mam trochę ponad 1000 zł do wydania. I kita 18-105. I wstępnie zdecydowałam się na:
A) kupno 35
B) sprzedanie kita ( nie pasuje mi od pewnego czasu jak już poznałam się dobrze z moją D90...)
C) kupno nissina
a to wszystko w kilkudniowych odstępach ( moje ciężko zdobyte pieniądze w większej części zostają w kieszeni).

A problem mam, bo dzień przed pójściem do sklepu po 35 pomyślałam sobie, że może by tak:
A) kupić 35 lub: patrz C
B) sprzedać kita
C) kupić 85 lub: patrz A
i w kieszeni zostaje duuużo mniej........ale nie mam lampy (bez której na kicie i tak sobie radziłam przez rok...)

Lubię Was chłopaki czytać, dlatego piszę, bo Wy, w przeciwieństwie do kobiet ( z całym szacunkiem, jeśli mnie któraś czyta!!!) jesteście konkretni (a kobiet też u Was mało jakoś).
Robię głównie zdjęcia rodzinne (dziecko moje i inne), konie, ludzi, czyli mimo wszystko większość to portrety, a marzę o macro, ale to za ho-ho... Krajobraz - jak się trafia cud natury.
Baaaaardzo proszę o radę bo za 1,5 tyg. jadę na wakacje, gdzie pewnie zakres zooma by się przydał, ale już mnie wkurza, bo wykorzystałam wszystkie jego możiwości. A! Jadę odpoczywać (czyt. kisić) raczej statycznie, nie dynamicznie, ale z dzieciami ( hmm...Czyli może raczej dynamicznie...;)

Z góry dzięki!!!!

spriterank1
20-07-2011, 15:30
Jak czytałaś dużo postów to zapewne natrafiłaś również na mój gdzie po długim czasie i namysłach podjołem decyzję iż kupię 18 105 bo zoom to zoom nie wiadomo co gdzie się pojawi a fotka może być dobra, na wakacje się przyda itp no i zdecydowałem do tego kupić 35 1.8 do portretów i reportaży. Napisałem Ci swoje zdanie na tematy bez dna, koledzy którzy są bardziej doświadczeni może się wypowiedzą i nakierują cię w którymś kierunku.