PDA

Zobacz pełną wersję : Mój pierwszy raz :D

concita
14-07-2011, 14:52
Witam serdecznie, jestem tu nowa, totalnie zielona, możecie wyzywać, czekam na krytyczne opinie no i pomoc :)

Coś mi nie do końca pasuje w tej fotce, może macie jakieś propozycje co w niej zmienić ? (oprocz fotografa bo to chwilowo nierealne :D)

https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2011/07/5936937196_30bc9a6cd4_b-1.jpg
źródło (http://farm7.static.flickr.com/6143/5936937196_30bc9a6cd4_b.jpg)

DOWNLOAD http://www.flickr.com/photos/65094848@N05/5936937196/sizes/l/in/photostream/

dominikpl72
14-07-2011, 15:24
Co do zalet: Kolory są ok. Światło tez jakieś jest (ładne, naturalne). Głębia ostrości też jest.
Do do wad: Zmieniłbym kadrowanie z poziomego na pionowe - wówczas kadr objąłby całą postać chłopca i wg mnie byłby sensowniejszy niż kadr poziomy (ponieważ nie mogę dostrzec żadnego sensu w ukazywaniu chłopca siedzącego na stole w odniesieniu do otaczających go garnków i butelek - a to widzimy obecnie na zdjęciu.)

Umbra
14-07-2011, 15:54
Może bałagan w tle? :P

concita
14-07-2011, 16:02
dominikpl72 serdecznie dziekuje za cenna opinie :)

Umbra bałagan byl celowy, nie musi ci sie podobac ;) dopiero sie ucze to jedne z moich pierwszych zdjec lustrzanka, wiec moge i mam zamiar popelniac bledy :)

darko
14-07-2011, 17:43
Umbra bałagan byl celowy, nie musi ci sie podobac ;) dopiero sie ucze to jedne z moich pierwszych zdjec lustrzanka, wiec moge i mam zamiar popelniac bledy :)
Pewnie że nie musi, z drugiej strony nie musisz ich pokazywać piszę to bez złośliwości itp. mam nadzieję że rozumiesz o co mi chodzi.
Dla Ciebie jest to Twoje dziecko i Twój bałagan, podchodzisz do tego zdjęcia bardziej emocjonalnie niż my, bo dla nas jest to dziecko z bałaganem w tle.
To jest typowo albumowe zdjęcie dla babci i dziadka i oni będą się zachwycać ale na forum fotograficznym chciało by się czegoś więcej.