PDA

Zobacz pełną wersję : Użyteczność jasnego zoom’a ala 70-200 ; 80-200 i zbliżone na uroczystości ślubno wese

melon_78
14-07-2011, 10:04
Witam wszystkich Nikoniarzy i innej maści użytkowników..:)
Z racji , że jestem początkującym na forum..ale nie w fotografii a kwestia ślubna jest tu dobrze wytłuczona odnośnie sprzętu jednak ja mam pytanie odnośnie jednego rodzaju szkła.
Może i było takie pytanie ale proszę się ewentualnie nie bulwersować.
Otóż niedawno pare dni temu stałem się posiadaczem Nikkora 80-200 2.8 ED „pompka” dość stare bo lata produkcji to 1993-1997 z tego co wiem.. fajne szkiełko naprawde w swietnym stanie, jednak tak jak i przed tak i teraz mam wątpliwości co do zasadności używania na uroczystościach ślubn0-weselnych. Jeszcze nie wybrałem się z nim na takąimprezę ale czy któryś z użytkowników wykorzystuje na takich imprezach takiego lub innego zooma o podobnych właściwościach?
Wiem , że do portretu jest fajny , fajny bokeh i w ogóle jednak chciałbym poznać opinie z autopsji w jakich przypadkach najcześciej jest wykorzystywany.

Ja zdecydowałem się na zakup gdyż po kilku imprezach tego typu zauważyłem że musiałbym wejść tulipanem w głowy gości lub pana młodego żeby zrobić niektóre ujęcia moim najczęściej wykorzystywanym N 17-55, ale i tak mam wątpliwości czy to był dobry pomysł.

JarekJaszczyk
14-07-2011, 10:23
Czesc,

Troche nie rozumiem Twojego postu. Szukasz usprawiedliwienia? :-)
To dobry zakres ogniskowych i na pewno Ci sie przyda na takich imprezach.
Korzystalem z AFS70-200 w kosciele i plenarze z zadawalajacym dla MP skutkiem.
Nie wyobrazam sobie jednak takiego zakresu jako jedynego.

Pozdrowienia,

melon_78
14-07-2011, 10:30
Tak troche usprawiedliwienia ;) bo specjalnie sprzedałem 2 stałki żeby sobie "zycie ułatwić"

cinas
14-07-2011, 10:42
A tak z ciekawości to jakie to były stałki ?