PDA

Zobacz pełną wersję : Zestaw do fotografii tzw. koncertowej i zajęć pokrewnych.

GarfieldPL
09-07-2011, 19:15
Witam. Mam prośbę o opinie i ewentualne rady dotyczące zestawu:
-D90
-Nikkor 50mm f1.4G
-Sigma 50-150 mm f/2.8 II APO EX DC HSM

Jestem amatorem i zaznaczam iż fotografia ślubna absolutnie mnie nie interesuje. Nie zamierzam swoją niekompetencją krzywdzić ludzi przeżywających jedyne takie chwile w życiu i brać jeszcze za to pieniądze odbierając chleb zawodowcom tej branży. Utrzymuję się z czegoś zupełnie innego a fotografię traktuję jak hobby. Chciałbym jednak być zadowolony z tego co robię i robić to jak najlepiej można przy użyciu powyższego zestawu.
Interesuje mnie fotografowanie w sumie wszystkiego, bo jestem i miłośnikiem Jury Krakowsko-Częstochowskiej i piękna przyrody jednak najbardziej kręcą mnie koncerty. Zarówno te klasyczne w filharmoniach, kościołach jak i rozrywkowe. Wiem, że dochodzi tu jeszcze temat różnych akredytacji, pozwoleń ale są też artyści, którzy nie są jakoś bardzo restrykcyjni jeśli chodzi o uwiecznianie ich na zdjęciach. Jest dużo koncertów małych, klubowych i nie każdy muzyk to bufon mający nadętego menedżera który jest na nie a z gospodarzami imprez też czasem można się dogadać. Myśle więc, że okazji nie będzie mi brakowało.
Kto z szanownych forumowiczów zajmuje się fotografowaniem koncertów? Co uchodzi fotografowi podczas tego typu imprez, a jak można wyjść na niekompetentnego buca psującego show? Kto z użytkowników tego forum miał do czynienia z takim akurat zestawem i czy mógłbym zobaczyć jakieś zdjęcia nim zrobione? Będę wdzięczny za wszelkie uwagi, które pomogą mi okiełznać ten zestaw.
Pozdrawiam serdecznie.

krolewicz
09-07-2011, 20:13
zestaw masz okej, zamieniłbym jedynie 50mm na 35 1.8, będzie Ci brakować szerokiego kąta

na koncercie najlepiej nie rzucać się w oczy i nie przeszkadzać, no i flash raczej odpuścić
najlepiej idź przed koncertem do zespołu/organizatorów i zapytaj :)

ramzesko
09-07-2011, 23:28