Zobacz pełną wersję : Tana lampa bez zabezpieczenia
Witam serdecznie poszukuję lampy błyskowej , która nie posiada czasowego wyłącznika lub zabezpieczenia przed przegrzaniem i takie tam historie. Chodzi mi o to aby po włączeniu lampy działała do chwili wyczerpania baterii. Za pomoc dzięki
Sb900/800/600 .... wystarczy wyłączyć w opcjach.
Z ttl czy bez?
ramzey szukam bardziej odpowiedników ;-) dużo tańszych. Zdecydowanie wystarczy M
Vivitar 285 hv albo każda inna lampa z manualem
No nie do końca każda inna bo taki YONGNUO YN 460-II posiada automatyczne wyłączenie w trybie manualnym 30 min, w trybie fotoceli 60 min.
A to przepraszam nie znam się na chińczykach
adolfik9501
17-06-2011, 21:28
Poza Vivitarem 285 pozostanie wyszperanie wybranych starych modeli Sunpak. Większość z nich ma podział w manualu do 1/16 co 1EV.
EDIT: Wersje bez Auto OFF poznać bo braku diody od tegoż ustrojstwa na tylnej ściance.
W takim razie stare lampy Nikona SB 26 SB 28 można używać do wyczerpania baterii?
adolfik9501
18-06-2011, 10:49
Stare SB mają opcje wyłączenia trybu STBY a co za tym idzie powinny działać aż do końca baterii.
Około 2-3h temu włączyłem SB-28 z wyłączonym standby oraz Sunpaka 4000AF i w obu ciągle świeci się lampka ready, od razu błyskają na żądanie, wyświetlacze świecą.
W sunpaku 4000AF moc jedynie TTL, a manualnie Full i 1/16. Sterować mocą można więc jeszcze odległością od przedmiotu i zoomem (28, 35, 50, 80mm)
Wątpię, żeby którakolwiek z tych dwu miała zabezpieczenie przed przegrzaniem.
Pozdraiwam, Konrad
adolfik9501
18-06-2011, 23:01
Około 2-3h temu włączyłem SB-28 z wyłączonym standby oraz Sunpaka 4000AF i w obu ciągle świeci się lampka ready, od razu błyskają na żądanie, wyświetlacze świecą.
(...)
Pozdraiwam, Konrad
Ciekawi mnie to co piszesz o S4000AF - w instrukcji piszą o przechodzeniu w STBY po ok. 5 minutach, a o możliwości wyłączenia nie wspominają w ogóle...