PDA

Zobacz pełną wersję : kompakt z funkcja nagrywania FULL HD

shyne
10-06-2011, 16:53
Witam , jestem posiadaczem lustrzanki nikona d60 , rownoczesnie jestem amatorem i chciałbym sprobowac czegos innego tzn nagrywania filmow w fullhd , jednoczesnie nie chce kupowac kamery z uwagi na to ze aparat ma sluzyc do naglych i spontanicznych sytulacji ,nagrywania filmow jak i robienia zdjec. Musze zamknac sie w kwocie do 1500zł , aparat ma byc nieduzy poreczny taki bym mogl go wsadzic do kieszeni od kurtki. Patrzyłem na aparaty Nikon p7000 , nikon p300 , samsung nx5 (lecz on jest juz wiekszy w gabarytach). Poradzicie mi cos? Moze jakies inne modele albo wypowiecie sie na temat tych co wymienilem?

Z gory dziekuje za odpowiedzi i za pomoc ;)
Pozdrawiam

MariuszJ
10-06-2011, 17:05
Panasonic LX5

shyne
11-06-2011, 19:31
Dzieki za odpowiedz , moglbys mi przyblizyc czemu akurat ten model? Co ma lepszego od modeli ktore wymienilem?

Pozdrawiam

shyne
11-06-2011, 21:08
Zapomnialem tez dodac ze zalezy mi na wizjerze
Pozdrawiam

MariuszJ
11-06-2011, 22:39
Dzieki za odpowiedz , moglbys mi przyblizyc czemu akurat ten model? Co ma lepszego od modeli ktore wymienilem?
Jasny obiektyw, szeroki kąt, raw, dobry stabilizator, sensowny ciągły AF w trybie filmowania z możliwością przefocusowania, niezły przy tych gabarytach grip, dobry tryb zielony.

Zapomnialem tez dodac ze zalezy mi na wizjerze
Pozdrawiam
Nie wiem czy pogodzisz wizjer z kieszonkowością. Kieszonkowość jest oczywiście rzeczą względną. Jakość tych wizjerów również.

Do LX5 możesz założyć EVF. Ale nawet nie myślałem o jego kupieniu.

shyne
19-06-2011, 14:58
Rozumiem , wyszperalem takie zdanie na stronie PC LAB.pl odnosnie krecenia filmow video - "a jeżeli ktoś chce bawić się w reżysera, powinien wyposażyć się albo w kamerę cyfrową, albo w aparat z matrycą APS-C i funkcją filmowania, wraz z kompletem jasnych, ręcznych stałek." jakie sa ceny aparatow z matryca APS-C? Czy lx5 jest najlepszy w cenie 1500 zł?

wielebnyy