Zobacz pełną wersję : Zdjęcia na imprezach?
Zostałam poproszona o fotografowanie imprezy w klubie (osiemnastka), jak wiadomo będzie ciemno i będą różne oświetlenia, lampki, etc. Posiadam nikona d5000 18-55 i nie wiem na jakich ustawieniach fotografować? Na auto będzie wszystko jasne, a chciałabym nie stracić tego efektu kolorów. Na manualnym? Jak ustawiać w ciemnościach? Jestem zielona, proszę o dokładną pomoc.
Pozdrawiam!
michup91
28-05-2011, 14:44
Bez wątpienia przydałaby Ci się lampa zewnętrzna. Jeśli nie masz, to będzie ciężej, ale próbuj;)
Co do ustawień to zależy od klubu, ale wysoka czułość 800-1600, czas rzędu 1/15s do 1/2s, no i lampa na drugą kurtynę ustawiona:)
Złapiesz kolorowe oświetlenie z zewnątrz, a lampą doświetlisz ludzi, przy czym zamrozisz ich ruch.
Marcin Borkowski
28-05-2011, 14:53
przysłona 5.6 iso 400-800, czas ok 1/15, lampa na drugą kurtune i powinno byc dobrze :)
Zostałam poproszona o fotografowanie imprezy w klubie (osiemnastka), jak wiadomo będzie ciemno i będą różne oświetlenia, lampki, etc. Posiadam nikona d5000 18-55 i nie wiem na jakich ustawieniach fotografować? Na auto będzie wszystko jasne, a chciałabym nie stracić tego efektu kolorów. Na manualnym? Jak ustawiać w ciemnościach? Jestem zielona, proszę o dokładną pomoc.
Pozdrawiam!
Przepraszam, że będę złośliwy, może chamski wręcz.. Ty nie zostałaś poproszona o fotografowanie imprezy.. tobie raczej powiedzieli "O, ty masz fajny aparat, weź to nam porobisz parę fotek". Sorry, ale naprawdę.. czasem to już nawet nie ręce opadają.. Ja ci powiem, że weź ty sobie lepiej zostaw na tym auto i już.. będziesz bardziej zadowolona z efektów ( a myślę, że i ci co o to cię poprosili też będą piszczeć z zachwytu..) niż gdybyś jak to piszesz będąc zupełnie zielona "ustawiać w ciemnościach".. mówię poważnie..
p.s. tak, pewnie zasłużyłem na bana itd.. ale już nie mogłem..
Przepraszam.. koniec OT z mojej strony i nie będę już dalej prowadził polemiki.