Zobacz pełną wersję : Domena .com - gdzie wykupić ?
Witam
Planuję zakup dwóch domen .com pod www postawione na wordpress.com (moja i siostry-wizażystki).
Pytanie - gdzie najbardziej opłaca się wykupić domenę imięnazwisko.com, i czy w ogóle będzie to pracować z naszymi domenami stronami ??
Przepraszam za być może lamerskie pytania, ale w kwestii hostingu/usług webmasterskich jestem mniej niż zielony.
rychu_cmg
19-05-2011, 14:43
W ovh.pl rejestracja i przedłużenie domeny kosztuje około 25 zł. Uważaj bo sporo firm ma domeny .com nawet za złotówkę, ale wtedy przedłużenie jej na następny rok jest strasznie drogie. Domenę można podpiąć pod dowolną stronę.
A czy ktoś tutaj ma domenę na OVH ?? jak wygląda jakość świadczonych przez nich usług ?? Interesuje mnie tylko wykup domeny, bez serwera..
tymancjo
19-05-2011, 14:56
Mam u nich 4 czy 5 domen i serwery wirtualne od kilku (3) lat. Jak dotąd nie mam żadnych powodów do narzekania.
Pozdrawiam,
Tomek
Dzięki
A czy jakaś dobra dusza mogła by jeszcze opisać cały workflow, w jaki sposób się u nich domenę zakłada ?? Trzeba coś jakieś konto u nich zakładać, etc ??
rychu_cmg
19-05-2011, 15:35
Dzięki
A czy jakaś dobra dusza mogła by jeszcze opisać cały workflow, w jaki sposób się u nich domenę zakłada ?? Trzeba coś jakieś konto u nich zakładać, etc ??
1. Wchodzisz na http://www.ovh.pl/domeny/
2. Wpisujesz nazwę domeny z końcówką .com
3. system sprawdzi czy domena jest dostępna
4. w "Wybierz ofertę dla swojej domeny" wybierz pierwszą opcję "Chcę skorzystać z oferty Złotej" chyba, że potrzebujesz czegoś z pozostałych 2 ofert
5. Przy wyborze serwera wirtualnego wybierasz "Bez hostingu", ponieważ jak pisałeś nie jest Ci on potrzebny.
6. W kolejnych krokach zobaczysz podsumowanie oraz utworzysz konto nowego użytkownika potrzebne do sfinalizowania zamówienia, płatności i administracji domeną.
Super, dzięki za poprowadzenie za rączkę :)