PDA

Zobacz pełną wersję : Zakup internetowy vs sklep 70-300mm f/4,5-5,6G IF-ED VR

kanias
06-05-2011, 21:52
Witajcie.

Zamierzam zakup Nikkora 70-300mm f/4,5-5,6G IF-ED VR jako początek zabawy w "zoomo-fotografię".
Jestem amatorem który co nie co już potrafi i po wielu spędzonych wieczorach i przeanalizowaniu prawie wszystkich recenzji skłaniam się do zakupu tegoż obiektywu. Ostateczna decyzja zapadnie na dniach.

Ze względu na moją sytuację zakupu będę chciał dokonać poprzez Internet ale mam w związku z tym pewne obawy.
Jak do tej pory zakupiłem Nikkora 50mm 1,8 przez Internet i nie miałem z nim kłopotów, jadnak co do tego obiektywu 70-300 chcę się Was poradzić.

Wiele się naczytałem na forum że obiektyw należałoby sprawdzić osobiście, w sklepie itp, itd. Ja jednak nie za bardzo będę miał taką możliwość. Niestety w moim mieście nie ma szansy dostania tego obiektywu od ręki a jeżeli chodzi o zamówienie towaru,to także nie rozwiąże to sprawy.

Moje obawy są związane z tym że wiele z Was opisuje, że pewne obiektywy (wyprodukowane eglemplarze) mogą być niedopracowane (może to zbyt dużo powiedziane, ale) tzn. mogą nie ostrzyc tak jak potrzeba albo jakość zdjęć nie jest zadowalająca do tych samych eglemplarzy zrobionych w CHINA czy JAPAN czy to w THAJLAND. I moje pytanie do Was czy należałoby przetestować faktycznie ten eglemplarz w sklepie czy też śmiało mogę go kupować przez neta bez obawy że będzie z nim coś nie tak. Nie chcę bawić się w naprawy bądź odsyłanie gwarancyjne bo nie będę miał na to czasu.

Obecnie mieszkam za granicą a obiektyw chcę kupić w kraju. Przyjeżdzam tylko na tydzień i chce ten czas poświęcić dla rodziny a nie szukanie obiektywu. W miejscu gdzie obecnie przebywam także nie mam zbytniego wyboru a i cena jest 15% wyższa, więc sami zrozumcie.

pozdro
Sebastian.

TOP67
06-05-2011, 22:12