Zobacz pełną wersję : [ Reportaż ] W jednym szeregu
Co sadzicie o tej fotce?
https://forum.nikoniarze.pl/imgimported/2007/01/orkiestra-1.jpg
źródło (http://www.dobosch.com/forum/orkiestra.jpg)
bardzo dobra gra GO. Podoba się. Wygląda jak test FF i BF :)
na duży plus fakt, że nawiązałeś kontakt wzrokowy z 'obiektem' ...to bardzo ożywia zdjęcie;)
z minusów, pompon na czapce pierwszej dziewczyny trochę nieładnie styka się z brzegiem kadru...
podoba mi się zdjęcie, szczególnie to GO a i fotografowany obiekt (dziewczyna) widać że współpracował ;)
Podoba sie, super wykorzystałeś GO.
Ciekawe, ciekawe. I piegi są, super :D
Nie chcę się wymądrzać, nie znam się na postprodukcji, ale stawiam flaszkę że ten efekt Deep Of Field nie jest dziełem ekspozycji tylko w większości Photoshop'a !
Co autor o tym powie ?
RomanZWrocławia
28-01-2007, 00:51
za kolegą NOX-em: rozkład głębi ostrości nie wydaje się być pochodzenia "fotograficznego". Bez urazy.
POZDRAWIAM
Fajne, mimo, że nie jest w mocnym punkcie, ostrość zrobiła swoje
Nie chcę się wymądrzać, nie znam się na postprodukcji, ale stawiam flaszkę że ten efekt Deep Of Field nie jest dziełem ekspozycji tylko w większości Photoshop'a !
Co autor o tym powie ?
Autor mowi, ze fotosklepu w tym przypadku nie dotykal, GO naturalna! Stawiasz flashke Nox (nie wymigasz sie), do Krakowa moge wpasc i nawet z Toba ja obalic :)
A i FIlek sie dolozy zapewne...
wampirek
28-01-2007, 08:39
Bardzo mi sie podoba to zdjecie. Piekna czerwien, a GO? no coz - podziwiam za trafny dobor przyslony, ogniskowej i odleglosci od fotografowanych osob (wszystkich). Trzeba miec albo refleks, albo fart, albo po prostu strzelic pare fotek wczesniej idacym osobom lub po prostu miec doswiadczenie.