Zobacz pełną wersję : [ Reportaż ] Moje początki:)
Witam:)Jestem na forum od poł roku a to moja 1 fotka:)Może dla tego że wreście mam czy robić zdjęcia(THX Hesja za miłe zakupy).
To mój debiut na forum:)Czekam na ostrą, ale poucząjąca krytykę:)
https://forum.nikoniarze.pl//brak.gif
źródło (http://img201.imageshack.us/img201/8759/43973844fi1.jpg)
Wszelkie poprawiki fotki mile widziane:)
maciek_m
26-01-2007, 11:09
nic nie widac?
lukas_78
26-01-2007, 11:48
też jestem amatorem ... lecz mimo to wolałbym kadr jednak pionowy, za duzo czarnego po bokach, a reszta ok, miły uśmiech no i lampy az tak mozno nie widać.
pozdrawiam
obetnij trochę niepotrzebnej lewej strony - moim zdaniem będzie lepiej :)
Megazordon
09-02-2007, 14:26
Tło trochę zbyt przypadkowe, dobrze jednak, że nie jest dobrze doświetlone i nie widać tam za wiele szczegółów, chociaż znak Coca Coli i ten żółty neon nieco rozpraszają. Co do kadru, to albo w pionie, albo sama twarz (czyli troszkę bardziej wąsko niż jest teraz). A tak poza tym to ładnie modelka wyszła i jest dość dobrze doświetlona, chociaż broda rzuca lekki cień na szyję.
Całkiem fajne, przyjemny uśmiech ale: oczy, albo oba (oboje? obojgiemu? sory :) ) iskierki od lampy albo zaciemnić źrenice (wolałbym żywsze iskierki) a kadr w poziomie tylko modelkę bardziej w lewo lub wg eef uciąć z lewej, w tle mógłby zostać rozmyty neon w innym ujęciu ale już na pewno nie ludzie.
Megazordon
10-02-2007, 02:29
Całkiem fajne, przyjemny uśmiech ale: oczy, albo oba (oboje? obojgiemu? sory :) )
Obojgomu oczom.
Marek Urbanowski
10-02-2007, 11:32
Moim zdaniem do wykonania takiego zdjęcia zupełnie niepotrzebnie wydawałeś tyle kasy.Mam nadzieję,że D70s posłuży ci w bardziej wyszukany sposób;)pozdrawiam...
jak juz dojdziesz do tego, ze lampa blyskowa na imprezie jest łeee i ze moze chcesz zrobic jakies przemyslane zdjecie, to z przyjemną ością popatrze ;).
jak kupiłeś aparat u hesji to on sam na pewno będzie zdjęcia robił... takie super zdjęcia ;-)