PDA

Zobacz pełną wersję : Pierwsze kroki z raw HELP

herbatnik
25-01-2007, 20:40
Hej
Chcialbym otworzyc pliki raw z nikona d70s w photoshopie CS... mam jakis plugin Camera Raw zainstalowany ale rawy sie nie otwieraja... :( Jak dotat nie robilem zdjec w formacie raw wiec jestem kompletnie zielony... Macie jakies podpowiedzi? Najlepiej chcialbym otwierac rawy w PS'ie

stig
25-01-2007, 21:18
Czlowieku! Rusz swoja ... i przewin strone z tytulami watkow! Na tej samej stronie na ktorej wsadziles to pytanie jest dokladnie taki sam watek!! Po co zadajesz pytanie, na ktore w tym dziale prawie kazdy watek zawiera odpowiedzi?? post zmoderowany ALF

Patio
25-01-2007, 21:57
sciagnij najnowszego cameraraw z adobe, podmien go w pluginach
Powinno działać bez problemu

~Są osoby które piszą bo się nudzą, a nie łaska pomóc,(duma nie pozwala) innym, nowym...~

stig
25-01-2007, 22:04
sciagnij najnowszego cameraraw z adobe, podmien go w pluginach
Powinno działać bez problemu Nie powinno dzialac bez problemu. Gdybys zglebil temat (skoro chcesz pomagac), to wiedzialbys, ze najnowszy CameraRAW dziala tylko z PhotoShopem CS2, a nie z CS.

~Są osoby które piszą bo się nudzą, a nie łaska pomóc,(duma nie pozwala) innym, nowym...~ A "nowy" oznacza slepy?? Czlowieku! Nie widziales co napisalem? Na tej samej stronie na ktorej znajduje sie to pytanie, jest taki sam watek! Jak bardzo trzeba byc leniwym, zeby nawet naglowkow nie przeczytac?? Po jaka cholere dublowac watki, ktore i tak sa walkowane srednio raz w tygodniu! Zastanow sie -- po co nam ten burdel i powtarzanie tych samych odpowiedzi!?

blueblood
26-01-2007, 05:38
Witam
He he fajnie ze sie dowiedzialem czy i jak mozna otwierac pliki raw wlasciwie nef w CS bez 2 ale nic to poszperam jeszcze troche moze znajde jakas odpowiedz
Pozdrawiam Andrzej :)

Władca Pixeli
26-01-2007, 06:11
jak mozna otwierac pliki raw wlasciwie nef w CS bez 2 ale nic to poszperam jeszcze troche moze znajde jakas odpowiedz